Андрей Делчев: Трудно ще се избие инвестицията за държавни складове за горива
Начинът на съхраняване на горивата не влияе особено на цената им, уточни той
Обратно в новинатаКоментари - Андрей Делчев: Трудно ще се избие инвестицията за държавни складове за горива | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тоя си е на хранилка при правешкия глиган . Много ясно че ще са против това държавата да направи митнически складове , защото ще загубят монопола , и други търговци ще могат да си внасят по-качествени продукти от рафинерии в близки държави. Сега например веригите различни от руската Лукойл , плащат безбожно високи такси за съхранение на горивата си в митническите складове на Златев , и вноса се обезсмисля , и се принуждават да купуват ниското качество от Бургас .
противен което се пренася и на кариеристичното и нахалното му синче "лидер" на ДБГ Димитър Делчев.Дано не стигнат по някакъв начин до властта.Майката ни ще разкатаят.
ИМА ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА! АКО НЕ ДРУГО, МОЖЕ ДА СЕ ПРИНУДИ ЛУКОЙЛ ДА ПРОДАДЕ ПРОЦЕНТ ОТ МОНОПОЛНИТЕ СКЛАДОВЕ!
У нас се плащат най-ниските ДДС и акцизи върху горивата. Като се махнат тези компоненти ост цената , излиза че българите плащаме по-скъпи бензин и дизел от други 24 държави в ЕС . Ако не беше монопола на рашастанците върху митническите складове , спокойно другите вериги биха си внасяли от Румъния, Сърбия , Гърция и даже от Австрия ! Като споменах Сърбия - дори и държавната Газпром страда от монопола на Лукойл .
Интересно ми е ако махнат протекциите над Лукойл, изведнъж ще има много желаещи да направят складове, защото са прости и не се печели. Да не забравяме че тези складове не са само за гориво, защо не се погледне по-голямата картина. Просто трябва да се свиква с мисълта че само си ни пляскат както решат, но това ще е докато всички имащи възможност избягат и останат братята и техните издънки.
Кое да махнат? Ако няма протекции над Лукойл, ще загине морския ни туризъм. Защото никой турист няма да дойде на море, в което плуват руски бойни кораби и подводници....по братски, така да се каже...
По темата за данъчните складове трябва да се каже не само А и Б, а да се стигне до Ю и Я! Предлагам на списващите да проучат въпроса детайллно и да ни поднесат информация разкливаща: 1. Физически брой на акцизните складове в едно с тяхната проектна вместимост. 2. Юридическа собственост на физическите складове. 3. Свързаност на ЮЛ, собственици на складове. Другото са АЛАБАЛИЗМИ. Трябва да се сложат на масата 1 списъка с няколко числа от които да стане ясно - Обща вместимост на Акциз Складове - толкова. Те се разпределят еди как си и са собственост на еди кого си. Лукйол е собственик (по решение на приватозатора караиван драгалевския ци....!) на складовете на производствената мощност в Бургас и на петролопровода до София, който, забележете, СЕ ВОДИ регистриран данъчен склад! Само базата на Нефтохима в Бс и петропровода съставляват повече от 50% от обема на всички акцизни складове! Който иска - да си строи частно складове! Аман всеки да се опитва да от бюджета! Вчера 8млн за етнически мир, днес 200млн за акцизни складове... АМАН БЕ!
ЕДНА ФИРМА НЕ МОЖЕ ДА ВЛАДЕЕ ПОВЕЧЕ ОТ 30% В ДАДЕНА ОБЛАСТ! АКО Е В ПОВЕЧЕ< СЕ ЗАДЪЛЖАВА ДА ПРОДАДЕ РАЗЛИКАТА НА НЕСВЪРЗАНИ С НЕЯ ФИРМИ.