54 000 литра горива са изтеглени от бензиностанциите заради лошо качество
Запушени филтри, дефекти в горивните системи и повредени двигатели са сред най-честите проблеми
Обратно в новинатаКоментари - 54 000 литра горива са изтеглени от бензиностанциите заради лошо качество | Бизнес.dir.bg
Коментари
Сакам да кажа на всички вас дето много се премалете с темата за лошите бензини и нафти. Карам и диелови и бензинови коли че и мотори години наред. ПРавя и разбирам от мотори и от коли т.е знам доста неща. Когато караш мотори дали си с едно или друго масло се усеща доста. Пробвал съм какви ли не масла като съм чел тук там за вискозитети на перформанс машини и за прехвалени брандове. Нито едно масо не е било толкоа зле че да ми повреди колата или мотора но има масла с които усещаш че работи по хубаво и двигателя е по експлозивен. С риск да кажете че като всеки си имам люмим банд или ми плащат за да напиша тука Репсол ще ви кажа че не изграждам мнение без причина. Та преди много години пробвах за мотор спорт маслата на Ресол от магазините на Тех Ко. От там съм купувал доста неща не само масло но допреди това се кланх на Мотул. Вервате или не но по добри масла за момента от продуктите на Репсол не познавам. И в бензиновите ми и в дизеловите ми коли че и в моторите. Всичко е заредно с репсол. Та не знам дали е от масла и поддръжка но карал съм чисто нови коли и стари такива. От маслата на ресол съм много доволен като усещане т.е сила и самият двигател звучи хубаво. В моторите не съм карал с по издръжкиви смазки. Мотул продуктите например се усещат в мотора като навиеш едни 4 хил км докато от репсол продуките не усещам абс никва разлика и спокойно мога да си карам дори по 2 сезона макар че не го права. Карам доста. В колите се усеща че работят дохре но и има разлики в горивните разходи. КАРАМ САМО С ОБИКНОВЕНА НАФТА и то стар примиъм джип на около 7 години при мен и 8 преди това в неизвестни собственици. Турбо ве 6 дизел .... навил съм 160к само с обикноен анафта. Без абс никви проблеми свързани с двигателя и горивната истема. Тоест пушаци и прочие ... или пикаещи дюзи. Колата беше на 126к което ме съмнява като я купих и по моя оценка в добро състояние за цената. Сменям готивен на 30к долна граница ... и смятам че е глупаво да го сменяш на всяко масло най малкото защото н е е екологично а и гпоро хабиш материалите. Филтър не може да ти запуши дьзите моце да редуцира перформанса на колата ако е затлачен но тогава може да го смениш. Тоест един филтър според мен спокойно може да навие 50к в България. От тук сами си вадете изводите лоши ли са горивата или не. Да в западна Европа можеби са по хубави не съм зареждал там ходил съм но с гориво от България. Мисълта ми е че много хора не разбират като колата им дими от какво е не обръщат внимание на поддружката и се чудат защо колите им са все в киреча като си мислат че горивата са им виновни за проблемите. Не просто ходиш при чичо Кире дето ти сипва малсо от варле и ти вика ... Мотул е как да не е мотул ... не разбираш нищо и после с чудиш защо си купил кола боклук и защо дьзата е запушена. Ами просто когато колата която си купил стара си е потрошена дори с мокри кърпичии да бършеш капака на двигателя както съм видел некои да прават ... нема се променят нещата хахххх
Дизел при Марешки Пловдив е много калпав, в софийския клон е добър! Ромпетрол като че ли са с добро качество, пак дизел!
Първо се изтегля после се вкарва. Това ми прилича на онова ,ще се сетите и вие ще го поемете. А честито да ви е ,няма мърдане
аз затова като си пазаря гориво , си го претаквам през марля, да отстраня натрупаните токсини в него !
Ами кажете кои са бензиностанцийте да не си трошат хората колите
САМИ ПРЕЦЕНЕТЕ,ЗАРЕЖДАМ 75Л. ДИЗЕЛ В БЪЛГАРИЯ И ИЗМИНАВАМ 850-900 КМ.,ЗАРЕЖДАМ 75Л. ДИЗЕЛ В ТУРЦИЯ И ИЗМИНАВАМ 1200КЛ. ТЕЗИ КОНТРОЛНИ ОРГАНИ ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ,ИЗМАМАТА НА БЪЛГАРИТЕ ВЪРВИ С ПЪЛНА СИЛА ПО ВСИЧКИ ФРОНТОВЕ,ГОРИВА ,ХРАНИ,НАПИТКИ,ТОК И ВСИЧКО ОСТАНАЛО. БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ РОБИ.
Да бе за малко да ти повярвам ,точно за турската нафта. Преди Коледа ходих до Одрин на шопинг, и зареди от хубавата им нафта при -5 градуса стегна и колата ми изгасна. Това не ми се беше случвало никога до сега. И зимна добавка не и слагат абитата. Турска нафта вече йок. Най-калпавата ,която съм сипва някога.
От тези лоши горива си счупих колата кога ще влезем в европа с хубави коли на с ниски цени и без тия огромни наценки инфлации които правят
вдигне.... Платена статия? Нещо ни подготвяте ли? Пак??? Когато на световните борси падна драстично цената! Ще играе тоягата,мошеници!
Зареждам на ЕКО в Плевен до Мизия , миналата седмица ми светна чека ,отивам на диагностика вода в горивния филтър??? . Зимата ,не че имахме кой знае каква зима ,една сутрин колата върти но не пали , след половин час нагряване с пистолет за горещ въздух запали.????????
Добре че не си се взривил бе тъпак
Горещият въздух не пали и респективно не взривява. Ако можеш ,помисли преди да се "изходиш" по темата !
Пистолета за горещ въздух развива температура около 600 градуса, та ще се запали, като стой та гледай. освен това, реотанът в цевта е нагрят до червено. Едно извинение до "Смех", може да свърши работа. По твоята логика, дизеловите двигатели не трябва да палят, щот няма искра.
Има. Румънската нафта на Ромпетрол.
Защо не пишете в кои вериги са нарушенията? Само общи приказки. Ако ще пишете нещо направете го както трябва. Нарушителите трябва да си плащат.
продават се секви боклуци на дсотойна цена, аман от крадци. а всекви държавни нищоправещи стоят с широко затворени очи и лакомо отворени джобове
ЗАРЕДЯ ЛИ НА БЕНИТА, ВЕДНАГА СВЕТВА ЧЕКИНГА И НА ДВЕТЕ НИ КОЛИ, КОИТО СА НА ОКОЛО 70 000км. НАЙ-ДОБРЕ, КАТО ЧЕ ЛИ СА ЕКО ПЕТРОЛИУМ.
Миналата година ми смениха на дизела - датчик за налягане на горивито, 4 дюзи и ГНП и отново колата гаснеше като загрее. Проблема се реши като източих нафтата от резервоара и заредих нова.
Кога ще видя в такава статия да бъде посочен конкретен търговец или марка? В случая с тази статия полезността е отрицателна, читателят си е загубил времето.
Не купувайте евтини горива за да нямате проблеми.
Нали на ОМВ-то сами се проверяват ... много ме съмнява, да дойде цистерна да източва гориво, и да дойде друга - да зарежда ново ... по-скоро ако установят некачествена партида гориво, просто доливат качествена, за да се омешат двете ...
в ОМВ само 98 е вносно, всичко останало е мейд ин лукойл
Няма такива филми , кой ще ви кара 98 от чужбина. Това е 95 от Лукойл с подобрител става 98. Лукойл захранва с гориво и масла половин Европа, като маслата са качествени но горивата са зле. Аз имам бележки относно пропан-бутана, май нещо объркаха там , от ауспуха ми тече вода като чешма, даже се съмнявах антифриза да не ми е избил но не е. Нещо тези санкции не е..ха майката отвсякъде. Крайно време е да отбримчим НАТО и Краварите и тук в Европата да си възвърнем нормалния живот.
Ох леле 54 000 литра, звучи толкова много. Една цистерна събира около 30 000 литра гориво. Не мога да намеря информация за обема на резервоарите на бензиностанциите, но със сигурност е по-голям от обема на една цистерна. С две думи изтеглили са полупразна бензиностанция.
Изтеглили една, а колко други има в страната трудно ми е да си представя. Значи, защитен е потребителя сега, така ли излезе?
Е около 20000. По простата причина, че влекач не може по закон да тегли повече от 23000. Ама карай всички разбираме.
Един литър бензин тежи около 750 гр. Така че 30 000 литра бензин са около 23 тона. Ама карай всички разбираме.
Какъв закон,бе, шмульо? Всички шофери масово карате претоварени до козирката и не ви пука ни за закон, ни за дявол, защото знаете че контрол на практика липсва 7ндориннякохбда ви спре му бутате сто кинта и довиждане.
"Доставките по бензиностанциите ги фактурират или в кг или в литри при относително тегло при 15 градуса С. Относителното тегло /плътността/ на дизела и бензините тогава е между 0,70 и 0,75. Това ще рече, че гориво с обем 1 куб.см тежи 0,7-0,75 грама или 1 литър /1000 куб.см/ е 700-750 грама". Искаш ли да опиташ пак с математиката, пък после да пишеш глупости. 30000 литра бензин тежи 21000 - 22500кг. Разрешеното натоварване е до 40 тона тотал, т.е товарният автмобил + товара.