19% спад на продажбата на дизелови автомобили в България
Има 9% ръст при продажбите на бензинови коли
Обратно в новинатаКоментари - 19% спад на продажбата на дизелови автомобили в България | Бизнес.dir.bg
Коментари
Е как, мутрите се возят с джипове за по левче, и си мислят че са голямата работа, западняците си изхвърлиха дизеловите боклуци и нашите "бизнесмени" си накупиха нови таралясници, нещастната България, жалка и замръзнала в 90-те, но споко скоро ще изчезне от собственото си малоумие.
Най ме кефи някой с разпрано турбо или изпилена помпа се вреже в трафика и почне да се тътри пред мен. Набивам кучките и правя дистанция 100м щото то нищо не се вижда. Пък и не искам да се тровя през затворената клапа на купето. И почва едно дюдюкане и изпреварване само и само някой друг да му сърба саждите.
ДА СЕ ЗАБРАНЯТ ДИЗЕЛИТЕ В БЪЛГАРИЯ! И ДРУГО - ЗАЩО СЕ РАЗРЕШАВА ВНОСА НА АВТОМОБИЛИ С ДЕСЕН ВОЛАН??? ТЕ СА МНОГО ОПАСНИ!!!
Цялата работа е една манипулация и уговорка между произвпдителите на коли в ес. В последните 10-15 години имаше изключителен бум на дизели мотори, докато при бензиновите имаше спад. Е да само че всичките тези производители са правили разходи по разработки на бензинови двг-та, внедряване в производство, поточни линии и т.н. И в единн момент при тези разходи бяма възвръщаемост и тотална загуба от всеки продаден бензинов модел. За 2-3 год. медииен шум колко са лошо дизелите и ето веднага резултата. Шараните кълват. Естествено тука визирам нови и изправни дизели а не някакви изкормени и тунинговани в кварталния гараж дизелаци. И ако си мислите че стара бензинова кола която освен бензин гори доволно масло не замърсява сте в жестока заблуда
Тъп,по-тъп,най-тъп,Антон.Като е манипулация вземи един маркуч нахлузи го на ауспуха и дишай чисти дизелови газове за да усетиш манипулацията.Ако успееш да дишаш повече от три минути вероятно глупаците ще са с един по-малко на този свят!
В съседна Македония, под евро 4 не може да регистрираш МПС, а те не са в EU.За нас понеже сме в EU да се забрани регистрация под евро 5, за големите градове да се въведе забрана за дизели под евро 6. Иначе какво стана, превърнахме се в бунище за боклуците на Европа.
Отношението на разходите по разработки на дизелови към бензинови двигатели в BMW, за последните 20 години, е 3 към едно. В полза за дизелите. Това е информация от първа ръка. Подобно е отношението и при WAG, Mercedes и PSA.
В по-голямата част от годината ДИР тръбяха как ще забранят дизеловите автомобили в България и сега - спад имало... ми ще има!
Хората купуват бензин и слагат газова уредба... освен това другия им плюс е по-евтината подръжка.
не сложат волана на дясната задна седалка ? Какво ще му е опасното? Който седи на предната лява ще казва на водача какво да прави ....! Впрочем защо в България няма и автобуси с десен волан ? А тирове ? Не говоря за преминаващите ....
литва, латвия и естония взети заедно за по-малки от БГ по население, а имат повече нови автомобили
Ако толкова вредни бяха дизелите щяха да натиснат производителите да ги спрат от производство. А те ги произвеждаат. Значи нещо друго е тази дандания. А Вашите писаници са безсмислени. И друго, с удоволствие бих се разделил с дизеловия си автомобил и няма да купя никакъв друг да му плащам гражданска, данък, винетка, поддръжка и т.н., но когато държавата ми осигури обществен транспорт който в рамките на един ден мога да отида до областния град и да се върна. Тук в Северозапада нито обществен транспорт, нито кервани има. Как да се придвижиш когато ти се налага да идеш на лекар или до аптеката за лекарства? С удоволствие си бих купил нов електромобил ама що не го купувам и аз не знам, може би Вие знаете?
Добрееее, ама като забранят дизелите значи половината МПС да изчезнат. Ами и половината винетки изчезват, и данъците наполовина изчезват, и гражданските наполовина изчезват, и продажбата на дизел изчезва и резервните части за дизели изчезва и още неща. И тогава Горанов няма да може да закърпи бюджета и някои неща от заплатите и пенсиите изчезват. Ама какво ти пука на теб.