УниКредит Булбанк е най-добрата дигитална банка в България за 2020 г.
УниКредит Булбанк е най-добрата дигитална банка в България за 2020 г. в годишната класация на международното финансово списание Global Finance. Победителите в класацията са оценени от комисия от лидера в сферата на технологичните консултации Infosys. Окончателният подбор е направен от редакторите на Global Finance.
"Тази година глобалната пандемия ускори дигиталния преход на банките. Тези финансови институции, които мислят в перспектива вече бяха стъпка напред. Годишната класация на Global Finance отличава именно водещите банки, които са лидери в прехода към дигитални банкови услуги" коментира Джоузеф Джарапуто, издател и редакционен директор на Global Finance.
"В последната година работим активно в посока реализиране на нашата стратегия за привличане и дигитално обслужване на клиенти и предоставянето на реални улеснения и добавена стойност на клиентите си. Настоящите клиенти на УниКредит в България могат да се възползват от различни напълно дигитални услуги и продукти, сред които дистанционно подписване на договори за потребителски кредити, онлайн подаване на поръчки за покупка и продажба на ценни книжа и разплащане с телефона чрез дигитален портфейл и Apple Pay. Вече е възможно и да станеш клиент на УниКредит Булбанк само със селфи", коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк и допълва:
"Независимата оценка на международното жури от Infosys и Global Finance показват, че успяваме да интегрираме технологиите в ежедневния ни банков бизнес, за да отговаряме на клиентските предпочитания, с което поддържаме лидерската си позиция на най-добра дигитална банка. Разбира се, ние продължаваме да внедряваме и адаптираме най-новите тенденции и скоро ще можем да предложим още интересни и полезни дигитални възможности на нашите настоящи и бъдещи клиенти."
Критериите за определяне на "Най-добра дигитална банка" включват оценка на стратегията на финансовата институция за привличане на клиенти в дигиталните канали и показатели за успешното й прилагане при насърчаването на повече клиенти да използват тези канали, ръст на дигиталните потребители, разнообразие от предлагани продукти и услуги в дигиталните канали, доказателства за осезаеми ползи за клиентите от дигиталната стратегия и др.
Иновации и дигитализация в полза на клиента са основен приоритет на УниКредит Булбанк. В условията на COVID-19 банката пренесе в телефонния си център процесите за обслужване и днес над 80% от услугите на банката за индивидуални клиенти са достъпни и с обаждане по телефона.
*материалът е предоставен от УниКредит Булбанк
НАЙ
САЩ налагат всеобхватни санкции на сръбската петролна компания NIS
Какво следва, ако получим непоискани, но тарифирани мобилни услуги
Администрацията на Байдън обяви продажбата на оръжия за $8 милиарда на Израел
"Дойче бан" отчете най-големите закъснения на влаковете си от десетилетия
САЩ налагат всеобхватни санкции на сръбската петролна компания NIS
Администрацията на Байдън обяви продажбата на оръжия за $8 милиарда на Израел
Какво следва, ако получим непоискани, но тарифирани мобилни услуги
"Дойче бан" отчете най-големите закъснения на влаковете си от десетилетия