Доброволческите инициативи на компаниите вече са неразделна част от вътрешнофирмения живот. Екипите ги очакват с удоволствие, защото това е възможност да дадат своя принос към обществото, а често се превръщат и в начин за колегите да се опознаят по-добре и да се видят в нова светлина.

Като един от водещите работодатели в страната, Lidl повдига благотворителността на ново ниво, като тази година дава възможност на служителите си да изберат сами каузите, в които искат да се включат и да получат финансиране за това, като създаденият от компанията фонд е в размер на 25 000 лв.

Вдъхновението за тази инициатива идва от успеха на най-голямата социално отговорна кампания "Ти и Lidl за нашето утре", чрез която от 2017 г.хора и организации от различни краища на страната печелят финансиране за свои идеи и проекти, с които искат да подобрят живота на местните общности.

"Вярваме, че нашите служители по места са не само добри професионалисти, но и активни граждани и проблемите на местните общности не са им чужди", споделят от компанията.

По примера на най-голямата им социално-отговорна програма "Ти и Lidl за нашето утре", в рамките на тази вътрешнофирмена инициатива служителите на Лидл България могат да кандидатстват за финансиране на своите идеи в 4 области:

#BeGreen - Опазване на околната среда

#BeLocal - Култура, изкуство и историческо наследство

#BeActive - Активен начин на живот

#BeFair - Социално равенство и приобщаване

Екипите, които кандидатстват за финансиране, трябва сами да определят каузата, по която ще работят и да намерят подкрепа от хора или организации, които проблемът засяга или професионално работят в избраната тематична област.

Снимка: Лидл

Финансиране в размер на до 5000 лева ще получат проектите, събрали най-много от гласовете на колегите си чрез вътрешно гласуване. С тези пари доброволците ще могат да закупят материали или други необходими за изпълнението на проекта си инструменти.,

Силната социална ангажираност на една компания става все по-важен критерий за избора на даден бранд от потребителите, но и за много хора при избора на работодател. Именно затова социалната ангажираност на компанията е сред темите, които се оценяват от международната организация TOP Employers Institute при определянето на една компания за топ работодател,

Благодарение на своите работодателски политики, в това число и активна социално отговорна дейност, за пета поредна година Лидл България получава от TOP Employers Institute престижното отличие Топ работодател..

"Като компания ТОП работодател поставяме нашите служители в центъра на всичко, което правим, за да могат те да създават високото качество на обслужване, което нашите клиенти заслужават. Приемаме отличието с отговорност да допринасяме за едно по-добро бъдеще", сподели Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси" в Лидл България.

Снимка: Лидл

Съдържание на: ЛИДЛ