Kaufland България дава началото на имиджова кампания под мотото "Разчитайте на нас". Нейни главни действащи лица и основен фокус са служителите на компанията. В серия от визуални формати Kaufland България представя свои служители на първа линия, като разказва какви са техните лични истории и най-силни качества в работата им. Чрез кампанията Kaufland България затвърждава своята водеща позиция както като един от най-желаните и сигурни работодатели в България, така и като лидер в сектора за модерна търговия в страната.

"Разпространението на COVID-19 и всички предизвикателства, с които се сблъскаха обществото и бизнеса, ни подтикнаха още по-ясно да осъзнаем ролята си не само на водеща компания в модерната търговия, но преди всичко на лидер в грижата за хората - нашите клиенти и нашия екип. Кампанията "Разчитайте на нас" разкрива човешкия облик на бизнеса ни, в сърцето на който стоят именно служителите. Гордеем се с тяхната неуморна работа, висок професионализъм и личностни качества. Вярваме, че нашият най-голям успех е именно сплотеният екип, който за близо 15 години, откакто сме на пазара, успяхме да изградим и който е винаги на разположение за всяко българско семейство", коментира Милена Караилиева, HR директор на Kaufland България.

"Разчитайте на нас" е посланието, което служителите на Kaufland България отправят към клиентите на търговската верига. С настъпването на глобалната пандемия те поеха отговорността да останат на първа линия и да продължат работата си още по-мотивирано и отдадено, така че българските граждани да имат достъп до храна и продукти от първа необходимост. В рамките на кампанията Kaufland България показва истинските лица на своите служители и техните най-силни лични и професионални качества, които ги превръщат в отлични специалисти и им помагат да се справят както в трудната ситуация с COVID-19, така и с ежедневните предизвикателства в своята работа и личен живот. Именно служителите стоят зад успеха на Kaufland като лидер в сектора за модерна търговия в България и компания, на която българските потребители могат да разчитат.

Мотото "Разчитайте на нас" е и своеобразен апел, с който Kaufland България се обръща публично към своите служители в знак на дълбока признателност към тях за всеотдайната им работа, ангажираност и лоялност към компанията. С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за работодател, в основата на която стои взаимно доверие, ангажираност, мотивация и развитие на екипа.

По време на извънредното положение Kaufland България предприе всички необходими превантивни мерки, за да гарантира сигурността на своите клиенти и своя екип и да предотврати разпространението на коронавируса. Компанията оборудва всички свои обекти в страната със защитни прегради, осигури на екипа си предпазни маски, шлемове, ръкавици и средства за дезинфекция. Всеки служител на компанията на първа линия получи еднократна допълнителна финансова премия към своето месечно възнаграждение, с което компанията засвидетелства благодарността си за неуморния труд и отдадеността на своите служители. Търговската верига има цялостна стратегия за подбор, обучение, развитие и задържане на кадри, в която водеща е грижата за хората. Kaufland осигурява на своите служители сигурно работно място, конкурентно възнаграждение, обширен пакет от 15 социални придобивки, който компанията непрекъснато се стреми да надгражда, годишни профилактични прегледи, обучения и семинари за повишаване нивото на професионалните и личностни умения, обучителни програми, програми за управление на таланти и възможности за международна кариера и знания в един от най-динамичните и конкурентни сектори. Благодарение на стратегията си за развитие на човешкия капитал, вече две поредни години Kaufland България успешно се сертифицира като Топ Работодател от независимия международен институт Top Employers institute, което е доказателство за водещата позиция на компанията като работодател в страната.