UM Worldwide стартира „Full Color Media“ – нова ера в планирането на медии
UM Worldwide, глобална медийна агенционна мрежа на IPG Mediabrands, представи нов, иновативен подход към бранд комуникациите под наименованието "Full Color Media". Тази методология е създадена като отговор на предизвикателствата на съвременната епоха, позволявайки на брандовете да изпъкнат в свят, доминиран от алгоритмична реклама и нарастващото влияние на изкуствения интелект.
"Full Color Media" е разработена въз основа на мащабно проучване, проведено в партньорство с академици от Оксфордския университет. Анализът на данни от над 10 000 бранда в продължение на три години показа, че традиционните модели на комуникация и медийно планиране все повече се разминават с реалните нужди на потребителите и марките. Това разкрива необходимостта от нов подход, надграждащ традиционните "funnel" модели и използващ съвременните технологични възможности. Основната цел е да се избегне унифицирането на брандовете, като се осигури автентична връзка с аудиторията и се подчертаят уникалните характеристики и динамика на всеки бранд.
"Full Color Media" поставя човешката креативност в центъра, използвайки "Brand Patterns" - моделът на UM за бранд развитие. Той позволява дълбоко разбиране на сложността на марките и предоставя рамка за стратегически смели и отличителни комуникационни решения, водещи до устойчив растеж.
"За нас това представлява революция в начина, по който подхождаме към медиите и изграждането на брандове", заяви Бранислава Цагронов, регионален директор на UM SEE. "С помощта на "Full Color Media" даваме възможност на марките да разкрият своя пълен цветен спектър и стратегически да използват отличителните си черти. Нашата цел е да откроим пълния потенциал на всеки бранд и чрез персонализиран подход да създаваме кампании, които са едновременно аналитично обосновани и креативно вдъхновяващи."
С тази инициатива UM Worldwide приканва брандовете, партньорите и цялата индустрия да се включат в движението "Против еднообразието", излизайки от сянката на стандартизацията и отличавайки се в един динамичен и технологично напреднал свят.
За UM
Агенциите на UM в Югоизточна Европа оперират в рамките на Across Media Holding и са част от глобалната медийна агенционна мрежа UM Worldwide, присъстваща в над 100 страни по света. С фокус върху иновациите, стратегическото планиране и анализите, UM помага на брандовете да постигнат дългосрочен растеж чрез интегрирани комуникационни стратегии и най-съвременните технологии.
НАЙ
Бюджетната комисия одобри верига държавни магазини за български стоки на ниски цени
"Сименс Енерджи" предлага участие на български фирми в глобалния си бизнес
Оборотът на "Арсенал" за 2024 г. надхвърля милиард лева
Асен Василев за даренията от фирми, внасяни в бюджета: Това си е жив рекет отвсякъде
Оборотът на "Арсенал" за 2024 г. надхвърля милиард лева
Бюджетната комисия одобри верига държавни магазини за български стоки на ниски цени
Асен Василев за даренията от фирми, внасяни в бюджета: Това си е жив рекет отвсякъде
"Възраждане" настоява НС да поиска анализ на трима външни експерти за влизането в еврозоната