Нестандартна реклама на босненско вино взриви социалните мрежи
Мнозина възприеха текста на етикета като провокация и подигравка с чиновниците, за които престоят на слънце се превърна в лукс
Производителят на босненското вино "Кръш Църни Блатина" направи много успешна реклама, благодарение на нестандартен текст на етикета, съобщава белградското радио Б92.
Вместо тривиалното възхваляване на сорта грозде производителят пише на етикета "При 2300 часа слънчева светлина годишно това грозде е поело повече слънце, отколкото офис служител за целия си живот".
Потребител на социалната мрежа Редит пусна миналата седмица снимка на виното в подкатегорията "рядка обида" и предизвика редица коментари и реакции.
"Аз съм този офис служител. Когато изляза от нас и седна в колата, слънцето още го няма на небето и съм щастлив да го видя, когато залязва, докато се прибирам за вкъщи след работа", гласи един от коментарите.
Мнозина възприеха текста на етикета като провокация и подигравка с чиновниците, за които престоят на слънце се превърна в лукс, отбелязва Б92.