“Лидл“ спря реклама на гевреци, използваща израза „дупката си е дупка“
Според потребители фразата е обидна за жените
Германската търговска верига Лидл изтри съобщение във Фейсбук, с което се рекламират гевречета и донъти, след като бяха отправени критики, че то е обидно за жените, предаде ДПА.
Компанията рекламираше тестените изделия с изречението "дупката си е дупка", информират няколко германски медии, което напомня за сексистка фраза, когато се говори за потенциален сексуален партньор.
На рекламата са представени геврек и донът с изречението: "И донътите, и гевречета са вкусни. Без значение сладки или с подправи." Потребителите критикуваха фразата "дупката си е дупка" като груба и обидна за жените.
В неделя вечер екипът на Лидл, отговарящ за социалните мрежи, премахна рекламното съобщение и написа извинение.
Компанията посочва, че е искала само да внесе забавление.
"Бихме искали да се извиним на всички, които са се почувствали засегнати и ще се опитаме в бъдеще тонът ни да е по-адекватен," написа търговската верига.
Според говорителка няколко жалби са били получени от германския съвет по рекламата. Съветът е започнал съответната процедура и ще поиска от Лидл да коментира казуса.