Френската компания за луксозни стоки "Kering" обяви, че купува историческа сграда на известната улица "Монтенаполеоне" в италианския град Милано за цена от 1,3 милиарда евро, предаде ДПА, цитирана от БТА.

350-метровата търговска отсечка е най-скъпата улица в Европа и втората най-скъпа улица в света след Пето авеню в Ню Йорк. На нея има предимно магазини за дрехи и бижутерии на най-известните световни марки.

"Kering", която притежава марките "Гучи" (Gucci), "Сен Лоран" (Saint Laurent) и "Ботега Венета" (Bottega Veneta), е сключила сделката за имота с "Пропърти партнърс Юръп" (Property Partners Europe), дъщерна компания на "Блекстоун" (Blackstone).

Компанията обяви, че инвестицията е част от селективната й стратегия за недвижими имоти, целяща да осигури ключови силно желани локации за модните си къщи.

"Керинг" съобщи, че собствеността включва над 5000 квадратни метра търговска площ, което я прави една от най-големите на "Монтенаполеоне". Пететажната сграда е строена през 18 век, а в нея вече е ситуиран магазинът на "Сен Лоран".