Летище София избра оператор за безмитните си магазини, съобщиха от аерогарата. Столичното летище сключи договор с "Дюфри" за дейността в търговските зони за период от осем години и половина. Фирмата бе избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринайсет магазина.

Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор "СОФ Кънект" за подобряване на пътническото преживяване, посочват още от аеропорта.

"Доверихме се на Дюфри, защото те са световна компания, която ще осигури високо качество на услугите и ще промени облика на търговските зони. Тази промяна е част от мащабната трансформация на летище София, която вече изпълняваме", каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София.

"Дѝфри" ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи на общо 1433 кв. м, като създаде два нови обекта на Терминал 2. Първият магазин ще бъде с площ 1800 кв. м, като пътуващите ще преминават директно през него, преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин, с площ 170 кв. м, е предназначен за пристигащите пътници.

В обновените търговски площи пътниците ще могат да избират от световно известни марки, нови продукти и ексклузивни предложения. Силен акцент ще бъде поставен в асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.