Въвеждането на новото лого е планирано да започне през второто тримесечие на 2008 г., а от средата на годината всеки продукт ще носи новия отличителен знак на бранда. Промененото лого, което показва изображението IS и името на бранда – Ideal Standard, е визуално представяне на обещанието на Идеал Стандарт Интернешънъл да осигурява благосъстояние, иновация, креативност, стил и дизайн на своите клиенти.
Промяната е част от процеса на въвеждане на нова корпоративна визия на компанията Идеал Стандарт Интернешънъл, която беше създадена след като инвестиционният фонд Бейн Кепитъл купи глобалния бизнес „Бани и кухни” от Американ Стандарт през ноември 2007 г.
Идеал Стандарт Интернешънъл планира разширяване на присъствието си на българския пазар чрез навлизане в нови пазарни ниши, сред които уелнес сегмента, съобщи Христо Караиванов, маркетинг директор за България при представяне на новото лого на бранда Ideal Standard.
Проучвания за страната сочат, че към момента компанията има лидерска позиция на пазара в осигуряването на цялостни решения за бани.
Васил Кънев съобщи, че през 2008 г. в двете български предприятия на компанията – „Идеал Стандарт България” АД и „Идеал Стандарт – Видима” АД, ще бъдат инвестирани средства за подобряване на условията на труд и за технологични обновления. Около 6 милиона лева ще бъдат инвестирани в периода 2007 – 2008 г. в “Идеал Стандарт – Видима” АД , поясни Кънев.
Според Кънев, в резултат на инвестициите може да се очаква до 10 процента ръст на годишното производство. Той допълни, че се планира разширяване и на дистрибуционния център на компанията в Севлиево, който беше изграден съвместно с Биомет.
Пред журналисти Васил Кънев обяви намеренията на мултинационалната компания да разшири търговското си и производствено присъствие в Източна Европа. През тази година компанията ще навлезе в Турция чрез създаване на съвместно предприятие на Идеал Стандарт Интернешънъл с местна фирма. Другите дестинации за разширяване в краткосрочен план са Русия, Украйна, Мароко, Египет, посочи Кънев. По думите му целта е до 2012 г. Идеал Стандарт Интернешънъл да се превърне в лидер на пазарите във всички страни от Източна Европа.