От организацията ще лобират за законодателни промени в областта на привидното пазаруване в България. Основен съорганизатор и спонсор на събитието е първата в България специализирана агенция за привидно пазаруване MarketEyes с помощта на Shop pix и Обединена българска банка. Българска асоциация по привидно пазаруване е учредена в началото на 2007 г. с основна цел да развива и съблюдава професионалните стандарти и етичните правила в този нов за България, но бързоразвиващ се сектор от сферата на маркетинговите услуги. В нея членуват над 7 компании, тясно специализирани в предлагането на услугата «привидно пазаруване» - Market Eyes, Pragmatica, Face off Bulgaria, Shop pix и др. Преди броени дни Market Eyes бе избрана за член на Световната асоциация по привидно пазаруване (MSPA).
„Привидно пазаруване” /”Mystery shopping”/ е сравнително нов за страната, но перспективен сектор в икономиката, който позволява на компаниите да обслужват ефективно и в дългосрочен план своите лоялни клиенти. Клиентското привидно пазаруване оценява представянето на служителите в една организация - дали спазват стандартите за представяне на продуктите и/или услугите, акцентират ли върху техните сравнителни предимства спрямо конкурентните марки, доколко ефективно комуникират с потенциалния купувач, как реагират на критични и “опасни” въпроси. Чрез този маркетингов инструмент се прави анализ и на поведението на конкуренцията. „Привидно пазаруване” може да се реализира в различни институции, специализирани магазини, ресторанти, в сферата на услугите, хотелиерството и др. Индустрията «привидно пазаруване» се развива динамично в различни континенти като Северна Америка, Европа, Азия, като за период от 5 години реализира оборот над 1 милиард долара.