След многобройните инициативи от страна на Асоциация на топлофикационните дружества в България по повод подобряване на осведомеността на клиентите на българските топлофикации за техните права, бе обявена поредната акция в услуга на потребителите.

Асоциация на топлофикационните дружества в България организира поредица от онлайн срещи между служители в различни български топлофикации с цел обмяна на опит и обучение главно в комуникацията с клиентите и подобряване на тяхното обслужване.

"Асоциация на топлофикационните дружества в България е създадена с цел защита на правата на българските производители на топлинна енергия, но за нас е важно и дейността на дружествата да бъде прозрачна и да предоставяме и адекватна информация на всички потребители. С организираните онлайн срещи искахме да допринесем за оптимизация на работата и усвояване на добри практики у специалистите в различните дружества. Със сигурност живият контакт е много по-ценен, но счетохме, че в момента трябва да сме по-внимателни и за това срещите се преведоха онлайн", каза председателят на Асоциацията инж. Кремен Георгиев.

Инж.Кремен Георгиев разказа, че в основната на разговорите по време на проведените онлайн срещи са били и подобряване на работата на националните телефони, които повечето български топлофикации използват за комуникация с клиентите.

"За нас е важно на националните телефони гражданите да получават качествени консултации, особено в неспокойната икономическа ситуация. За да отговаряме на очакванията на клиентите, трябва непрекъснато да организираме и инвестираме в допълнителни обучения на служителите, които отговарят на откритите телефони. Освен обичайните решения на индивидуални казуси, се стремим служителите да бъдат по-добре обучени и да предоставят съвети за подобряване на качеството на отоплението, повишаване на енергийната ефективност, препоръки за извършване на ремонти и други", каза инж. Кремен Георгиев.

Асоциация на топлофикационните дружества в България периодично се включва в различни инициативи за подобряване на информираността на клиентите. Най-силно се открои публикуването на "Пътеводител в света на доставките на топлинна енергия и топлинно счетоводство". Наръчникът дава експертен отговор на достъпен езикна най-често задаваните въпроси. Поради огромния интерес към хартиеното издание, от Асоциацията решиха да публикуват справочника онлайн, за да стигне до по-голям брой заинтересовани. Наръчникът е публикуван на интернет страницата на Асоциация на топлофикационните дружества в България, както и в сайтовете на много български топлофикации и фирми за топлинно счетоводство.