Тутър (Twitter) пуска днес функция Флийтс (Fleets), подобна на предложенията на Инстаграм (Instagram) и Снапчат (Snapchat), с които хората могат да споделят съобщения, изчезващи след 24 часа, съобщиха информационни сайтове, на които се позова БТА.

Освен това компанията обяви, че скоро започва тестването на нова аудио функция, подобна на популярния стартъп Клъбхаус (Clubhouse), допълва Си Ен Би Си.

Флийтс - името идва от мимолетни моменти (fleeting moments) - цели потребителите да се чувстват по-спокойни в платформата, без да трябва да се притесняват за препредаването на туитовете им и за харесванията им, посочва компанията, цитирана в материал на сайта на ирландската телевизия Ар Ти И.

Хората могат да изберат да публикуват текст, реакции на туитове, снимки или видео. Имат възможност да си сложат фон и да изберат шрифт.

В ход са планове за прибавяне на стикери и предаване на живо.

Технологичният гигант обяви за първи път, че изпробва тази функция през март в Бразилия, а след това и в Италия, Индия и Южна Корея.

Шефовете на Туитър признават, че форматът може да звучи познато, имайки предвид Снапчат, който пръв вкара изчезващите съобщения, и Инстаграм, който го последва с функцията си Сторис (Stories).

Компанията съобщи днес също за формата си Спейсис (Spaces), който ще позволи на потребителите да влизат във виртуални стаи, където могат да се включат в реално време в аудио разговори с други потребители.

Спейсис напомня на Клъбхаус - стартъп, която бързо набра популярност по-рано тази година сред венъчр инвеститорите.