"В "Топлофикация Враца" поставяме на първо място грижата за опазване на здравето на клиентите и на служителите си. От началото на пандемията прилагаме цялостна програма с конкретни мерки срещу разпространението на COVID-19. Близо две години по-късно продължаваме да изпълняваме правилата за безупречна хигиена и следим спазването на наложените противоепидемични мерки. В центровете за работа с клиенти сме осигурили дезинфектанти, а носенето на предпазна маска и спазването на дистанция са задължителни както за клиентите, така и за служителите", коментира инж. Радослав Михайлов, директор на Топлофикация Враца. Той сподели, че с цел ограничаване на разпространението на вируса временно са били променили организацията на дейността на клиентските центрове.

"Нашите клиенти имат възможността да изберат реален дистанционен отчет, което няма да налага посещение на инкасаторите в техните домове. Днес, в трудната обстановка, в която ни постави COVID-19, този вид отчет ограничава срещите между служителите и клиентите. Чрез дистанционното отчитане клиентите ни плащат за реалното потребление и избягват неочакваните изравнителни сметки", напомни инж. Михайлов.

"Предоставили сме възможност потребителите ни да заявяват електронни фактури. Всички новини, свързани с нас, клиентите могат да разберат като се абонират за нашите онлайн бюлетини. Така първи ще се информират за всички промоции, аварии и текущи кампании. Касите ни остават отворени и на разположение на потребителите", препоръчва директорът на дружеството.

"Централното отопление си остава най-удобният и сигурен начин за отопление. Независимо от трудната обстановка, в която се намираме, хората предпочитат парното", заяви инж. Михайлов. Директорът посочи, че през изминалата година немалко жители на Враца са избрали централното отопление. "Ценим гласуваното доверие. Уверявам ви, че ние ще продължаваме да работим в името на потребителите и да им доказваме, чрез качествено топлоподаване, че са направили най-правилния избор", подчерта директорът на "Топлофикация Враца".

"По време на пандемията хората осъзнаха своята отговорност към себе си и тези около тях. Кризата с COVID-19 ни показа колко са важни човешките взаимоотношения. Няма как човек сам да се справи, без хората около него. Независимо от трудните моменти, които сме имали през тези месеци, успяхме да запазим пълноценното общуване в екипа и да продължаваме да споделяме визията за развитието на нашето предприятие", сподели инж. Михайлов. По думите му въпреки предизвикателствата вследствие на COVID-19 не са загубили обратната връзка и с клиентите си. "Вярвам, че кризата ни направи още по-сплотени като народ. Надявам се скоро да се справим и с това изпитание и да можем да продължим нормалния си начин на живот, заедно с близките ни хора", добави директорът на предприятието.

Инж. Радослав Михайлов заяви, че ясно осъзнават риска и правят всичко възможно да опазят както здравето на служителите, така и на клиентите. Той увери, че продължават да следят всекидневно развитието на пандемията и при необходимост ще предприемат и още по-строги мерки.