Британската медийна компания Скай (Sky) съобщи днес, че ще си партнира с фирмата за измерване на телевизионната аудитория Ти Ви скуеърд ( TV Suqared), за да могат рекламодателите да проследяват дали излъчването на рекламите им води до продажби и посещения на сайтовете им, информира Ройтерс. Това е опит на медията да запази приходите от реклама на фона на спада, причинен от коронавируса.

Възможността да се определи дали дадена реклама, показана по телевизията или по стрийминг каналите, води директно до продажби на продукта дълго време беше технологично предизвикателство за медийните компании. Новият механизъм ще помогне на марките да извлекат максимума от парите, които харчат за реклама, отбеляза Скай.

Никога не сме се фокусирали толкова върху тази цел, колкото през последните четири месеца, имайки предвид несигурния свят, в който живеем, заяви Дев Сангани, директор стратегии и потенциални възможности за Скай Мидиа (Sky Media), подразделението за рекламни продажби на Скай.

Очаква се световните приходи от реклама на традиционните телевизии да се свият с 12 процента заради отмяната на големите спортни събития, се посочва в доклад от миналия месец на фирмата за медийно проучване МАГНА глоубъл (MAGNA Global)

Ти Ви скуеърд ще анализира рекламите, използвайки достъпа си до данните от уеб трафика на рекламодателите и съчетавайки ги с данните на Скай за гледаемостта, обясни главният изпълнителен директор на компанията Калъм Смийтън.