Застрахователна компания "Лев Инс" пуска на пазара нова услуга, която ще е в помощ на клиентите им. Става въпрос за услугата "помощ на пътя" и за хората само с "Гражданска отговорност" към компанията. Досега услугата бе само за тези, които имат сключено "Каско". Също така "Лев Инс" вече откри свои представителства в Италия, Румъния, Германия със спешни телефони за съответните държави. Целта на тези партньорства е да се окаже съдействие при възникване на ПТП в тези държави. На спешните телефони може да потърси помощ всеки един от участниците в инцидента. Ето какво разкри за новата услуга пред Dir.bg Симеон Иванов, който е Директор Автомобилна и корпоративна сигурност в "Лев Инс".
- Г-н Иванов, Застрахователна компания "Лев Инс" стартира нова услуга за клиентите си, които ще получават помощ от вас при инцидент на пътя и само по задължителната полица "Гражданска отговорност". Разкажете повече за услугата?
- Застрахователна компания "Лев Инс" е лидер на пазара в България. Ние имаме помощ на пътя от 13 година в страната, като до момента това бе в услуга на хората, които имаха "Каско" на автомобилите си. Когато стартирахме тази услуга, бяхме първите в това. Сега отново сме първи, защото разширяваме тази дейност и за хората, които имат сключена при нас полица по задължителна "Гражданска отговорност".
- Помощ на пътя включва...
- Дали ще е смяна на гума, дали ще е подаване на ток, дали ще е помощ при настъпило ПТП... И това без значение дали нашият клиент е виновен, или е потърпевш. Ние сме до него. Това е сега и идеята ни да разширим услугите в негова полза. От дълги години ние инвестираме в тази помощ на пътя. 70 наши служители, говоря за цялата страна, работят в този сегмент от дейността ни, за да сме полезни на клиентите си. От два месеца вече въведохме и новата услуга. Ние имаме над 500 000 клиенти, които ще могат да се възползват от нея. Говорим за обгрижване 24/7 - значи денонощно, ако имат проблеми. Фокусирали сме се да бъдем изключително ориентирани в услуга на клиента, за да му спестяваме време, ресурси и да се чувства сигурен. При едно ПТП и двамата участници са афектирани, не са наясно с пълното и коректно попълване на документите. Както е известно, от няколко години органите на КАТ не посещават леки пътни инциденти, а това означава, че водачите сами постигат някакво споразумение. Ако наш клиент попадне в такава ситуация, то просто трябва да ни се обади. Наш представител ще бъде на мястото за около 15 минути, ще подготви и оформи документите за още толкова, в случая говоря образно, и нещата ще се задвижат по каналния ред. Така се избягва последващо посещаване на офис, разкарване, губене на време. Целта на тази услуга, пак казвам, е клиентите ни да се чувстват коректно и точно обслужени при създала се ситуация на пътя. В днешно време именно времето е много ценно.
- Оборудвате екипите си с нови коли...
- Да. Благодарение на партньорството ни с Аутофранс 3000 вече имаме първата пратка от 10 коли Дачия "Дъстър" за нашите служители. Общо ще получим 30 автомобила. Спряхме се на тези автомобили, защото са надеждни и практични. Надявам се да имаме по-малко посещения на инциденти на пътя, по-малко пострадали и въобще да няма загинали, защото това, което наблюдаваме у нас в последните години, е тревожно и неприятно. Статистиката на загиналите у нас не е добра и трябва всеки един водач на пътя да бъде по-отговорен. Това го отправям като призив.
- Как стигнахте до идеята да разширите услугата "помощ на пътя" и само за хората, които имат сключена "Гражданска отговорност" при вас?
- Ние сме иноватори и с помощта на пътя за хората с "Каско", която въведохме преди 13 години, и сега. Ние сме пионерите в тези услуги и вярваме, че това ще се оцени от клиентите ни. "Лев Инс" е единствената компания, която има и хеликоптер, който е спасил вече десетки животи. Ето това са добавени стойности към нашите застрахователни продукти, които ни правят различни. На пазара за "Гражданската отговорност" цените се движат в едни много близки граници - до 5, 10 , 20 лева, но това се определя от пазара. И когато една компания инвестира в услугите около своите продукти, това я прави различна. Реално хората трябва да сключат "Гражданска отговорност", защото е задължителна, но за нас, в "Лев Инс", нещата не опират само до парите. Именно заради това ние инвестираме в допълнителни услуги. Така че е добре хората, когато правят своя избор, да проучат коя компания какви други услуги предлага. Именно в това ние се развиваме и вярваме, че вървим в правилна посока.
- Открихте представителства в различни страни в Европа...
- Да, така е. Имаме клонове в Германия, в Румъния и в Италия. Клиентите ни са да доволни. Обратната връзка към нас е много положителна. Просто клиентът ни така се чувства по-сигурен и по-защитен. Когато стане инцидент в друга страна, водачът не е наясно с процедурите там, с местното законодателство. А ние сме готови да помагаме. Нашите партньори там са напълно наясно с всичко и са готови да се отзоват.
- Накъде ще се разширявате...
- В момента преговаряме с колеги от Англия, Полша, Гърция, Испания и т.н.
- Целта ви е да покриете картата на Европа?
- Да, така е. За нас е важно клиентите ни да имат тази сигурност, която имат и в България. Дълъг е процесът и е труден, но сме поели сериозно в тази посока и ще реализираме целите си. В това съм сигурен.
- След като стъпвате на чужди пазари, каква е конкуренцията там?
- Навсякъде е различно, защото се съобразяваме със законите на въпросната страна. Реално ние правим партньорства с местни компании в съответната държава. Те са наясно със законите от "а" до "я". Както в България има чужди застрахователни компании, така и ние решихме да излезем извън пределите на страната ни. Когато си добър в нещо, а смея да твърдя, че погледнато откъм сигурност и обгрижване на клиентите ние сме много добри, то това може да се приложи навсякъде.
- Иноватори сте и с придобиването на спасителен хеликоптер, който вече десетки пъти се е отзовавал на инциденти. Помагате и на Планинската спасителна служба...
- Тук само ще вметна, че хеликоптерът е помагал и на хора, които не са клиенти на "Лев Инс". Съдействаме максимално, за да се използва машината ефективно.
- За втори хеликоптер мислите ли...
- Да. (Усмихва се) Дай Боже и трети може да има. Нещата се развиват. Ние имаме и партньорство в цялата страна с "Пътна помощ". За клиентите по "Каско" тази услуга е безплатна. Обмисляме как това да стигне и до хората, които имат само "Гражданска отговорност" при нас.
- Говорим за услуга само при ПТП или при пътен проблем изобщо...
- Това е въпрос на обсъждане все още. Към момента не искам да се ангажирам с ясно мнение, за да не прозвучат думите ми подвеждащо. След като го решим и приемем, ще го обявим. Има и други неща, които ще направим в услуга на клиентите си, но ще ги обявим, когато вече са в изчистен и завършен вид. Компанията ни се развива в услуга на клиента, това е важно да знаят хората, които правят своя избор в "Лев Инс". Добре е клиентите ни да знаят и номерата - 080010200 при ПТП с пострадали лица и 080015333 за ПТП без пострадали лица.
НАЙ
Франция нареди на супермаркетите да информират купувачите за шринкфлация
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция