Гигантът в социалните медии Facebook отчете по-силни от очакваните финансови резултати за първото тримесечие благодарение на скок в приходите от реклама, предаде Асошиейтед прес.

През периода януари-март компанията е спечелила 9,5 милиарда долара или 3,30 долара на акция. Това е с 94 процента повече спрямо 4,9 милиарда долара или 1,71 долара на акция за същото тримесечие на миналата година.

Общите приходи бележат растеж от 48 на сто до 26,17 милиарда долара в сравнение със 17,44 милиарда долара година по-рано.

Анализаторите залагаха средно на 2,35 долара на акция и 23,73 милиарда долара приходи, според проучване на FactSet.

Средната цена на рекламите във Facebook е нараснала с 30 на сто на годишна основа, а броят на рекламите - с 12 на сто.

Facebook е имал средно 2,85 милиарда потребители месечно през март. Това е с 10 процента повече от същия месец на миналата година. Семейството му от приложения - едноименното Facebook, Instagram и WhatsApp - има общо 3,45 милиарда потребители през март. Това е броят на хората, влезли поне в едно от приложенията през месеца, посочва АП.