Приходите на компанията собственик на платформата за видеоразговри "Зум" (Zoom) са се увеличили от 623 милиона долара до 2,65 милиарда долара за последната година. Това е 326 процента увеличение на годишна база, съобщи компанията в комюнике, предаде ДПА.

Фирмата бе създадена, за да предлага видеоконферентни услуги за бизнеса. Но след като пандемията от коронавирус доведе до локдауни по целия свят, а голяма част от хората започнаха да работят и учат дистанционно, платформата "Зум" започна да бъде използвана с разнородни цели - от семейни срещи до курсове по йога, отбеляза агенцията.

През тримесечието, приключило на 31 януари, "Зум" е реализирал приходи в размер на 882 милиона долара, което е повече от четири пъти над приходите му за същия период на предходната година. Компанията има печалба от 260 милиона долара за последното тримесечие, в сравнение с 16 милиона долара година по-рано, предаде Асошиейтед прес.