Потребителите често са склонни да изразяват само негативните си впечатления, тъй възприемат доброто обслужване за даденост. Градивната критика обаче със сигурност е от полза. Оказва се, че положителната обратна връзка е дори по-ценна за работещите в сферата на обслужване на клиенти - похвалата мотивира служителите да стават по-добри в работата си.

Именно тази идея е заложена в новата програма на А1 - "Твоята оценка". С нея телекомът поощрява потребителите си да споделят впечатленията си от обслужването.

Твоето мнение има значение

Конструктивната обратна връзка подпомага екипната работа, предотвратява редица проблеми и е изключително важна, както за клиента, така и за служителите и компанията, смятат експерти. "Твоята оценка" цели именно това - лесно, бързо и удобно клиентите да могат да споделят мнението си. А от другата страна - служителите да разбират по-ясно желанията им.

Снимка: А1

Как става това?

Всеки потребител на услугите на телекома може да сподели мнението си като отговори безплатно на два въпроса в кратка SMS анкета.

Програмата е активна за клиентите на А1, които скоро са имали взаимодействие със служител в магазин на телекома или на телефонната линия за съдействие. Ако сте един от тях, може да получите SMS анкета от кратък номер 1461.

Независимо дали предоставеното обслужване от А1 заслужава похвала или градивна критика, можете лесно да дадете своята оценка в отговор на получения SMS.

Оценката

може да бъде конкретна цифра от 0 до 10, където 10 означава, че сте много доволни и бихте препоръчали А1 на база контакта с компанията, а 0, че сте разочаровани и не бихте дали своята препоръка.

Имате възможност да добавите и отговор в свободен текст с основната причина за вашата оценка, както и съвети какво още може да се подобри.

Препоръките ще бъдат анализирани и взети предвид при подобряване на продукти и услуги, обещават от компанията.