Нови бездимни алтернативи за пушачите влизат на 180 пазара
Philip Morris и KT&G ще разпространяват устройството Lil, следвайки тренда "бъдеще без дим"
Южнокорейската компания KT&G се прицели в четвъртото място сред тюнюневите гиганти в света, както и в сегмента с бездимните алтернативи на цигарите. Компанията си поставя тази цел до 2025 г. като разшири търговската си мрежа на нови пазари, предлагайки портфолио от бездимни изделия, съобщава авторитетното издание Koreatimes.
"KT&G има за цел да увеличи броя на страните, за които ще изнася тези продукти от 80 на над 200 до 2025 г.", се казва в съобщението на компанията, която по данни на Euromonitor International е №5 производител на тютюнeви изделия в света по обем на продажбите и пазарен дял от 2016 г. насам. За миналата година KT&G отчита ръст на продажбите си в Северна Америка, където те са достигнали 75 млрд. долара, а цифрите на други пазари сочат 350 млрд. долара продажби.
Заедно с ръста при традиционните цигари и разрастването си на нови пазари KT&G заяви, че ще развива бизнеса си в посока бездимни тютюневи изделия. От началото на годината южнокорейската компания е в стратегическото сътрудничество с Philip Morris International (PMI), която от години залага на алтернативите с намален риск и е лидер в тях с устройството с нагряване на тютюн IQOS. Съгласно сделката, KT&G ще представи своето устройство Lil и гамата продукти към него по целия свят чрез глобалната мрежа за продажби на PMI, обхващаща 180 пазара.
"За да постигнем визията си за бъдеще без тютюнев дим, ние трябва да отгледаме категорията без тютюнев дим в световен мащаб, което изисква множество играчи, предоставящи широк спектър от по-добър избор за възрастните пушачи", коментира тогава сделката главният изпълнителен директор на PMI Андре Каланцопулос.
Устройствата за нагряване на тютюн Lil на KT&G ще бъдат разпространявани от партньорите през 2020 г. и предстои да се уточни на кой пазар ще стартират продажбите.
Изпълнителният директор на KT&G Баек Бок обяви целта на компанията да излезе на 180 пазара с бездимните си продукти
"Глобалното сътрудничество с PMI е важен момент за KT&G при отбелязването на присъствието ни на световния пазар на тютюневи изделия от ново поколение и осигуряването на дистрибуторска мрежа за Lil - устройството, което вече е добре познато вътрешния пазар", заявиха от корейската тютюнева компания.
Само преди дни Philip Morris International представи по-добра от очакваното прогноза за печалбата си в годината на пандемия. От отчета става ясно, че коригираната печалба на акция ще е в диапазона от 4,92 долара до 5,07 долара тази година. От компанията посочват, че доставките на бездимни тютюневи изделия са нараснали с 24% до 18,7 млрд. къса в сравнение с второто тримесечие на 2019 г. Очакванията са пазарният дял на бездимните продукти да расте, след като един от най-авторитетните регулатори в света - Американската агенция за храни и лекарства (FDA) потвърди, че IQOS e продукт с модифициран риск и излага потребителите си на по-малко токсични вещества в сравнение с цигарите.
НАЙ
Москва посегна на най-голямата американска банка, като конфискува руските й активи
Ето какво се случи, след като Германия върна 19% ДДС в заведенията
4000 долара за тройунция е реалистична прогноза за цената на златото
Американски удар по иранското киберкомандване
Москва посегна на най-голямата американска банка, като конфискува руските й активи
4000 долара за тройунция е реалистична прогноза за цената на златото
Ето какво се случи, след като Германия върна 19% ДДС в заведенията
Учени призовават Европа да „прегърне“ деиндустриализацията