Днес с недоумение прочетох в "сериозното" издание на олигарха Прокопиев как с брат ми стоим зад някакви строителни фирми, дълбачки и далавери за милиони ("далавера" е бизнес или сделка, в които Прокопиев не участва!). Това са поредните лъжи и внушения, които този олигархичен кръг хвърля срещу нас. Чрез своите медии, НПО и политически креатури (самият Борисов потвърди, че през годините Прокопиев винаги е имал свои министри и назначения) този кръг постоянно тормози нормалния бизнес в страната.

Това казва на страницата си във фейсбук председателят на КРИБ Кирил Домусчиев в отговор на нападки по адрес на него и брат му.

Какво написа "Капитал"

Проектът за дълбаене на Варненския канал, който "ври и кипи", "започва само след като даден интерес съвпадне с него, всичко се случва "на тъмно" и далече от публиката, държавният бюджет харчи чудовищно големи суми за нещо, което струва поне 2 до 3 пъти по-малко, а разликата най-вероятно остава в цяла серия джобове по веригата", написа преди часове в петък "Капитал".

"Историята за това как две руски и една украинска дълбачка са се озовали във Варна, колко струват и кого обслужват е облегната на същия принцип, по който през "Автомагистрали" изтекоха стотици милиони левове към частни компании. Само че тук дружеството се казва "Транспортно строителство и възстановяване" ("ТСВ" ЕАД), собственост е на транспортното министерство, местните фирми са близки до братята Домусчиеви, краят на веригата се губи в Калининград, а основна фигура в цялата история е почетният председател на ДПС Ахмед Доган", продължава изданието в статия за необходимостта за бизнеса от увеличаване на проходимостта на водните пътища до пристанищата в района.

В статия в "Дневник" от 17 юли по същата тема - за удълбочаване на "Пристанище Варна", братя Домусчиеви отново са замесени, като свързвани със строителна компания, участваща в проекта.

Отговорът на Домусчиев

На това Кирил Домусчиев отговаря, че "всеки, който ни познава, знае, че нашата група е индустриална и не се занимава със строителство, пътища, дълбачки ...".

Ето какво още пише Кирил Домусчиев:

"Ние ежегодно инвестираме стотици милиони в заводи и техните разширения. Експортът е нашия приоритет!

Четейки списваното от Прокопиев издание излиза, че всяка от стотиците малки и големи строителни фирми работещи по нашите нови заводи, стадион, спортни бази и по пристанището в Бургас, е свързана с нас и ние сме отговорни за всякакви техни публични обекти и договори?!?

Съшито с бели конци, но казано няколко пъти и повторено от всички придворни на Прокопиев медии, става истина...

Много пъти съм премълчавал, четейки клеветите по наш адрес, но това време свърши. Хората трябва да знаят истината. Ние не участваме в обществени поръчки за строителство, нямаме строителни фирми и удълбаването на канала във Варна ще повлияе негативно на Пристанище Бургас, защото част от големите кораби ще отидат в частните и държавни терминали във Варна.

От години молим ДППИ (те събират тонажните такси и поддръжката е техен ангажимент) да бъде удълбочена и изчистена и акваторията на пристанището в Бургас, но без успех. Това Прокопиев не го отчита и не го казва! Защо? За да може клеветата и лъжата да станат истина!

Това няма да е последната клевета! И това не бива да ви учудва, обръща се към приятелите си Кирил Домусиев. "Много нечистоплътни хора ще продължат да си правят рейтинг на наш гръб и на постигнатото от нас в бизнеса."

Изявлението му завършва "с нещо хубаво и истинско!" "Днес получихме от корабостроителницата първия от ново поръчаните 8 лейкъра (общо новата инвестиция е за над 200 милиона долара). Бълкерът "Ком" е 32 150 тона и е супер модерен и екологичен." Последните думи на Кирил Домусчиев са пожелание за успех на моряците.