Комуникационната група dentsu официално обяви позиционирането на iProspect като медийна агенция, която ще предлага пълен набор от услуги от край до край. До момента брандът беше специализиран в създаването на пърформанс маркетинг решения за клиентите от групата на dentsu. Екипите на iProspect на пазарите в Югоизточна Европа - включително България, Хърватия и Румъния, ще работят заедно за създаването на ефективни медийни и пърформанс решения на регионално и локално ниво.

Новата агенция ще обедини в себе си вече съществуващи дейности като изграждане на марката, стратегическо планиране, бизнес анализи, създаване на маркетинг активации и оптимизиране на ефективността с възможности да предлага и допълнителни услуги в рамките на dentsu. Това ще даде на екипите огромен набор от умения, които да използват, за да ускорят растежа на брандовете на своите клиенти. Новосъздадената структура на агенцията не просто отговаря, но надхвърля локалните и международни нужди на клиентите за пълнокръвни решения, които обединяват медийни, маркетинг и рекламни услуги в едно.

Аманда Мориси, Глобален президент на iProspect, коментира: "Ние сме нова сила в индустрията, която се основава на десетилетия опит, обединен около целта да създаде пъргава и мащабна дигитална организация, създадена за бъдещето, но предлагаща решенията днес. Всъщност единственото нещо, което е остана същото, е името, но дори то изглежда различно.

Мария Грашнова, изпълнителен директор на dentsu за Югоизточна Европа допълва: "Понастоящем всичко, от което се нуждае един бранд в този постоянно свързан и дигитализиран свят, е изграждане на марката в мащаб, но с мисълта за ефективност. Уникалното предимство на iProspect е, че винаги е бил силен в създаването на ефективен пърформанс. Сега само засилваме тази ефективност с цялостно медиа планиране и възможности за изграждане на марка.

В региона на Югоизточна Европа винаги сме били известни като пионери в индустрията. Създавайки нова агенция, която работи в мащаб в целия регион, ние сме повече от готови да продължим да бъдем пионери и да създадем нова ера в начина, по който се изграждат брандовете."

Марка с достъпна идентичност

iProspect възприема слогана "Brands Accelerated" (Ускорение за брандовете), който да седи под модернизираното лого на агенцията.

Новото начало се ознаменува с напълно нов уебсайт и представяне на марката. За повече информация около новата iProspect идентичност и начините, по които агенцията ще дефинира новата ера в изграждането на брандове чрез ефективност, посетете www.iProspect.com.