Продажбите на автомобили на германския производител Фолксваген (Volkswagen) са се понижили още повече през април, сривайки се с над две трети на вътрешния пазар, предаде ДПА.

Загубили сме 67 процента от обема (на продажбите) в Германия, заяви днес Юрген Щакман, член на управителния съвет на компанията.

Това все пак е сравнително добра позиция при настоящата криза, тъй като сривът в търсенето е много по-силен в другите страни, допълни Щакман.

Общият брой на доставените коли в Европа е намалял с 83 процента спрямо април 2019 година, посочи той.

Бизнесът във Великобритания, Франция, Италия и Испания е спрял почти напълно при 99 процента срив в продажбите. Междувременно ситуацията в Китай се е стабилизирала.

Компанията сега се стреми да преодолее несигурността и затварянето на шоурумите с поредица от стимули за купувачите в Германия.