"ЧЕЗ Електро България" АД уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на Дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки, съобщиха от компанията на сайта си.

Съобщението е класически пример на phishing измама. Използвано е лого на ЧЕЗ, но адресът, от който се изпраща зловредния имейл, е [email protected], а не официалния имейл адрес на дружеството за връзка с клиентите: [email protected].

Фалшивият имейл съдържа линк с вредоносно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа.

Молим клиентите ни да не кликват върху линка "тук" и веднага да изтрият съобщението.

Информираме клиентите си, че дружествата на ЧЕЗ в България не осъществяват такава кампания и не изпращат подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми. "ЧЕЗ Електро България" АД уверява своите клиенти, че техни лични данни не са били достъпни или копирани от сървърите на Дружеството от трети страни, се казва още в съобщението на енергодружеството.