Bic купи един от лидерите във временните татуировки Inkbox
Целта на придобиването са младите хора и продуктите, които те харесват
Френската компания "Бик" (Bic), производител на химикалки, самобръсначки и запалки, обяви днес придобиването на канадската "Инкбокс" (Inkbox), специалист в сферата на временните татуировки, предаде Ройтерс. По този начин "Бик" става лидер в тази нововъзникваща индустрия.
Извършено е първоначално изплащане на 65 милиона долара, след което ще последва отложено плащане, обусловено от продажбите и перспективите за растеж на "Инкбокс". "Бик" не уточнява какъв е лимитът, определен за отложеното плащане.
Създадена през 2015 г., "Инкбокс" е една от известните марки на пазара за временни татуировки, с продажби, достигнали 27 милиона долара през 2021 г. и с 800 000 активни клиенти.
"Бик" се надява да се възползва от дигиталния маркетинг на "Инкбокс" в рамките на стратегията си за разширяване на продуктовата гама, насочена към младото поколение.