Volkswagen може да продаде Bugatti на „хърватския Илон Мъск“

Фирмата води разговори с Мате Римац, който има и друга автомобилна компания

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen може да продаде Bugatti на „хърватския Илон Мъск“ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

http://sportn.eu/

мат еготин. нахъсан прекалено въ "новите технологии" аз бих заложил на "старите" стойности въ "новите технологии" държат повече на чене.. .. прииятно обитаване на неплатимите возила на бъдещето, маскираните.. :-)))

Оставка!

Конграчулейшънс, Борис! Гешев е радост! Ние един завод за Фолксвагени не можем да привлечем, хърватите Бугати ще купят.

Чакаме Пеевски да купи Порше с нашите пари и да го обяви в несъстоятелност. После Гешев ще вика, че директорите му се крият в чужбина.

мат еготин. нахъсан прекалено въ "новите технологии" аз бих заложил на "старите" стойности въ "новите технологии" държат повече на чене.. .. прииятно обитаване на неплатимите возила на бъдещето, маскираните.. :-)))

Пресметнах. По евтино ми е да карам Х5 на бензин, отколкото да изплащам ниския разход на ток + ...лихвите по кредита за "екологичния" електромобил. Отчтам и ползите от данъчни и административни облекчения. Но някой ден няма да е така.

неграмотността на турската цензура на помиярите юдео.масони се срива въ маски!!! цензурни маски!!!! :-))))

с какво конкретно сравняваш Х5тицата?

Най-добре си карай каручката на село. Хем стара изпитана технология, хем екологична пък и донякъде "смарт".

VW гледа да се отърве от тия прескъпи и грозни боклуци :) Хърватина трябва тотално да им смени дизайна и концепцията ако иска да ги продава.

А чрепа какво купува или вече започна да продава,че нещо протестите много зациклиха и няма денги-изнасилени работи винаги свършват по един единствен начин-ПРОПАДАТ ЛОШО

Друго си е да фалираш държавата два пъти за 30г. след като си управлявал само 2-3 год. през това време ,направо си е рекорд за Гинес подлоги на ватенките

Старите динозаври вече издъхват от конформизъм. Хитлер създаде Народната кола за да може всеки германски работник да пътува в собствена компактна кола по доходите му. Рено шътна в края на 90-те Волво на Форд и подобно на Форд, Фолксваген гризна дръвцето с Бугати, в името на "престижността". Но Форд единственно успя да продаде Волво на Китай, като Китай не се царемони за цената, защото целта му бе да стъпи на американския пазар. Така Рено купи Нисан и стъпи на американския пазар но в класа на масовите коли. След Стоманената война през 1968г на Франция със САЩ. Шевроле пусна кепанците първо на Олдсмобил а после и на Понтиак. С Бугати ще стане същата врътка, хърватина ще стане съакционер а после ще прехвърли всички акции на китайските другари. Бугати не е по джоба на Фолксваген, камо ли на хърватски тарикат.

Бугати отива при богати... Нема да земе да доде у Ловеч или Каспичан я!