В САЩ започнаха изпитанията на японски пътнически самолет на Мицубиши

Разработката на лайнера е започнала през 2007 година и е струвала над 1,5 милиарда долара

Обратно в новината

Коментари - В САЩ започнаха изпитанията на японски пътнически самолет на Мицубиши | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

краварите нема да допуснат конкуренция

Японските самолети през ВСВ са произведени в компаията.

историята има и продължение ,,,едната атомна е точно за фабриката на мицубиши

много кретенски ник имаш

през 2020г. във Венецуела започва изпитание на нов български товарен самолет. Ще може да качва до осем тона злато и други цветни мета....сънища

Тука има някакви смешки. 407 самолета за 1,3 млрд долара прави по 3,25 милиона долара за бройка. Че да взема и аз да си купя тогава. 407 самолета са поне 18-20 милиарда.

Това е стойността на предварителната поръчка. По нашенски - капарото ;)

Мицубиши е собственост на General Motors. Реакторите на Фукушима са също "Мицубиши" ....на американската фирма. Чисто японски са джетовете на Хонда.

Пълни глупости! Mitsubishi по никакъв начин не е свързана с General Motors!!! Mitsubishi Motors, която произвежда автомобилите Мицубиши, е 34% собственост на Nissan Motor Co., Ltd. В Mitsubishi Aircraft Corporation, която е отделно юридическо лице, пък 10% притежава Toyota Motor Corporation, а мажоритарният дял е на други компании от конгломерата Mitsubishi и нито един дял не е на Генерал Моторс... Реакторите във Фукошима пък не са на Mitsubishi Atomic Industry, нито на Mitsubishi FBR Systems (също отделни юридически лица, които отново по никакъв начин не са свързани с General Motors), а наистина са на американска компания, но на General Electric, която също по никакъв начин не е свързана с General Motors... Изобщо, чудя се откъде черпите самочувствие такива невежи като теб - да ни заливате тук с грешна информация и откровенни глупости, като очевидно грам не разбират от нищо?!

обърках ги двата щата: General Electric проектира и създава 4,7 ГВт на Фукушима а Chrysler e собственик на Mitsubishi до 2916г, когато го купува 34 процента Renault чрез Нисан. Мицубиши- Колт и Паджеро са проекти на Крайслер.

В много голяма заблуда си, първо прочети и после пиши глупости!

За справка. разработката на МС-21 започна 2006та година, струваше не 1,5, а 4,5 (или 6,6) млрд долара. Имат еднакви двигатели Pratt & Whitney PW1000G. Но... за руския самольот няма заявки за разлика от този които има над 400. Що така... иди се чуди...

То защото няма заявки руснаците са продали над 270 самолета, пък какво ли щеше да е ако има

Браво бе... прозивели 3, а продали 270 :)))) майстор си на късия разказ :)))

заявки - грънци. Проектът е замразен след като се американските санкции отрязаха достъпа до висококачествени американски и японски въглеродни влакна от които се прави крилото. Руските заместители още се 'разработват'..

Наминавайки си решил да похейтиш и потролиш, а? Двата самолета са доста различни - MRJ е еквивалент на Embraer E175 (маx 92 пътника) и далечина на полета 3700 км. MС-21 е по-скоро еквивалент на А320 (max 211 пътника) и далечина на полета 6000 км. Тоест това са два съвсем различни самолета. За японския има ~400 поръчки, а за руския 175, но руският струва $90млн., а японският два пъти по-малко - 46млн. (според wikipedia) "Но... за руския самольот няма заявки за разлика от този които има над 400. Що така... иди се чуди..." Може да се чуди само тиква като теб - на Русия има наложени санкции и всички се страхуват да купуват от там, щото не се знае на Тромпета какво може да му хрумне утре сутринта докато е в кенефа...

Първо МС-21-200 има 120 места за пътници, а MC-21-300 147 места така че нямаше нужда от лъжи и манипулации в "класовете" на самолетите. МС-21-200 има поръчки - 28 броя от руска компания по заповед на Путин. 6 от Кайро ама ги отложиха и 10 може би от Перу ама още се договаря над това за МС-21-300 има 163 заявки ... ама пак само от Руски превозвачи по заповед на Путин и и няколко "намерения за покупки" Така че не ми тръгвай там от където съм минавал. мога да ти кажа до къде води пътя

Хайде обясни ми до къде води пътя! След като ще издребняваме (дадох ти пътниците в максимално възможната конфигурация и за двата самолета, а освен това съм го и посочил с това max XX пътника). В момента ~80% от всички поръчки за MC-21 са за MC-21-300, който е за 163 пътника в конфигурация с две класи. От друга страна при MRJ поръчките са за MRJ90, който в конфигурация с две класи е само 81 пътника. Пак ти пояснявам - става въпрос за два различни самолета, които не са конкуренти и сравняваш ябълки с круши. Казваш, че имат еднакви двигатели, но това НЕ Е вярно. Да, и при двата дригателите са Pratt & Whitneъ, само че за японския са Pratt & Whitney PW1217G (74kN), а за руския Pratt & Whitney PW1400G (140 kN) -- два пъти по-мощni, но това какво е за теб, експерта?

МС-21 няма нищо общо с японския самолет, освен че също като него има крила и седалки. Японският е регионален, а руският - средномагистрален, от класа на В37Мах и Е320Нео.

Браво, повече конкуренция, по-добра цена и качество за клиента...

Някой още вярва ли в тия мантри? Какво качество, каква конкуренция, като всяко нещо е направено да се развали щом му мине гаранцията (включително и самолетите, защото поддръжката почва да излиза много скъпо след като му мине ресурса или просто вкарват някоя "регулация" и щеш-не щеш купуваш нов)?

Надявам се да го кръстят "Зиро" ;)