УниКредит Булбанк предлага напълно дистанционен модел на обслужване на корпоративни клиенти, чрез който могат да разчитат на дистанционен обслужващ банкер и да се възползват от пълно банково обслужване от разстояние. Към момента изцяло дистанционно се обслужват над 1500 дружества* от цялата страна, като основен критерий на банката е размерът на нетния им приход от продажби на година. Чрез възможността на корпоративните клиенти да подписват документите си електронно, използвайки сертифициран КЕП**, мобилното приложение Evrotrust и/или директно в мобилното приложение на УниКредит Булбанк - Булбанк Мобайл, компаниите подписват, потвърждават и изпращат документи навсякъде и по всяко време, в резултат на което са спестени стотици часове от посещение на банкови филиали и физически срещи в офиси.
Основното предимство на дистанционния модел е възможността клиентите ни да получават качествено, експедитивно и компетентно обслужване с индивидуален подход от всякъде и по всяко време, без допълнителни разходи и без ограничения според сектора, в който те оперират. Към момента се обслужват клиенти от всички сектори и няма преобладаващ - хранително-вкусова промишленост, информационни технологии, ресторантьорство, хотелиерство, транспорт и логистика, медицински центрове, бензиностанции и много други с разрешени от закона дейности.
Ежедневно всеки дистанционен обслужващ банкер провежда повече от 40 телефонни разговора с различни клиенти, както и онлайн срещи с визуална връзка чрез дигитална платформа.
Въвеждането на подобно решение за обслужване, подпомага работните бизнес процеси и открива възможности за подобряване на клиентското преживяване, което е и стратегическа посока за най-голямата корпоративна банка на българския пазар.
"Дигиталното банкиране чрез Булбанк Онлайн е предпочитан и вече все по-естествен канал за юридическите лица, които са наши клиенти. В допълнение, вярваме, че дистанционният модел на обслужване е следваща стъпка и с него отговарямe на нарастващите нужди на корпоративните клиенти да използват дигитални канали за комуникация и обработка на плащания и много други операции. По този начин пестим един от най-ценните ресурси - време, което позволява на клиентите ни да се фокусират изцяло върху своята основна дейност. С подобно решение целим постоянно да подобряваме клиентското преживяване и затвърждаваме позицията си на номер едно корпоративна банка в България," коментира Борислав Бангеев, директор Корпоративно банкиране в УниКредит Булбанк.
Дистанционният модел на обслужване е част от стратегията на УниКредит Булбанк за развитие и подобрение на предлаганите от банката услуги посредством дигитални решения в синхрон с тенденциите на световните пазари. Доказателство за все по-засиленото търсене от страна на клиентите и увеличението на броя дистанционни мениджъри, което само по себе си отразява и оценката на клиентите за предоставяната от банката услуга.
*Клиентите се селектират на база нетни приходи от продажби.
**Квалифициран Електронен Подпис - издава се от доставчик на удостоверителни услуги съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП).
Списък с доставчиците на удостоверителни услуги е наличен на следния линк
Материалът е предоставен от УниКредит Булбанк.
НАЙ
Франция нареди на супермаркетите да информират купувачите за шринкфлация
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция