Коментари - Топ 5 на най-големите производители на коли в света | Бизнес.dir.bg
назад

Топ 5 на най-големите производители на коли в света

Азия води на останалите континенти с най-много представители

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - Топ 5 на най-големите производители на коли в света | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Азия е най големия пазар, а Европа е западаща територия.

Произведените нови автомобили в Европа се сравняват с годишна база 2007? От преди 11 години? Защо? Защо от една година, година и половина започна медийна кампания за ограничаване на " вредните емисии от старите автомобили, нов внос втора ръка" у нас и други държави, защо в западен ЕС започна кампания срещу " вредните емисии от по стари автомобили"? Ами защото хората не купуват нови автомобили както преди, затова и ръста се изсмуква от пръстите и се сравняват периоди от преди 11 години! Не случайно " Форд" обмисля възможността да затвори европейските си заводи- а едни от най продаваните автомобили на западния пазар на ЕС са " Форд"- " Фиеста" и " Фокус"! Защо не купуват хората, защото няма икономически ръст в ЕС- от 10 години е 1. 2- 1. 6 %! САЩ усетиха свиването на продажбите на нови автомобили и създадоха " Дизелгейт" за да намалят нарастващото търсене на " по евтини като разход за гориво европейски дизелови автомобили" и да го пренасочат към местните марки- ама йок, пак са в спад! Когато няма икономически ръст в дадена икономическа общност, какви са косвените признаци- по медиите започват да се тръби за някакви заплахи- " климатични или за външен враг" за да се оправдава налагането на нови " екотакси и данъци" върху гражданите на тая икономическа общност! Така се захранват с директни парични потоци под формата на " уж различни екопрограми или разходи за сигурност" разпределени между- политиците, политическите чиновници, корпорации и големи компании( всички са еко и всички са " важни" за социалната стабилност на обществото, затова като не могат да се развиват ефективно с икономически ръст, обществото е длъжно да ги субсидира- те не могат да фалират, най- естествения резултат, когато икономически една компания е неефективна, щото по медиите се тръби, че са много "важни за обществото") !

Нема ръст ни на заплати ни на потребление в ЕС, хакерите на Путин са виновни. Добре, че са гастарбайтерите от източен ЕС, които бачкат за минимални заплати в западен ЕС, та западен ЕС да покрета още няколко годинки- ама и тая баница почва да свършва. А любимите на западен ЕС имигранти от Близкия Изток и Африка как са се залетели да работят- на 100 000 души имигранти от поканените над 1 млн. от ЕС през 2014- 2015 някъде 100 са започнали постоянна работа в западни компании при десетки хиляди свободни работни места- в строителство, промишленост, селско стопанство в ЕС!( имаше статистика в нета)

Не бих казал, че тази статистика носи някаква информация. Китай и Индия са огромни, поради ниво на стандарта ползват предимно свои коли. Навън продават малко. Европа е по-малка от тях, но по-богата, а и успява добре да изнася. Япония продава предимно в САЩ, което пък е основната причина щатските коли да са относително по-малко.

То въпроса е кои са най-качествени, защото Китай и Индия правят талиги на талигите. Само виж краш тестовете в тюба и ти става ясно. Германска кола е яка кола. Това е било и това си е.

Е сега Тесла които вече бият по продажби Ролс Ройс, Кьонигсег, Бугати и тнн, ще изведат Америка поне на второто място след Естония.

и най яката немска беше Трабито, ама пусто го спреха и не го прават вече! Само луд българин може да свърже яка и немска в едно изречение. Или не знаеш кои са яките коли или не знаеш кое е немско и кое истинско.

Напълно логично е, това което пишеш, но според мен главната цел на дизелгейт е, да се изхвърлят бедните слоеве от населението от автомобилното движение. Защото пътищата пращят по шевовете, а дори и да има пари, няма място за нови пътища.

Това за качеството вече е мил спомен. Мой познат има доста нов шестцилиндров мерцедес. Проблем с двигателя, отварят го и какво се оказва - няма бронзови втулки в двигателя, той алуминий, буталата и те алуминий, ама покрит с тефлон. Като заредиш гориво в България, разни нечистотии ти надират тефлона и се получава триене алуминий по алуминий при висока температура. И става една - майка свири, грамофон плаче.

ЕС не е държава.

Предполагам се има предвид само продукцията на територията на съответната държава. Иначе само Тойота от японските производители през 2017 е произвела 8 975 000 автомобила.

Значи и САЩ не са държава.

Няма да може, защото строи завод и в Хонг Конг за 1 000 000 коли годишно и ще вдигне произведените коли в Китай. Строи и в Европа така, че и в ЕС ще се вдигне производството на коли. Тесла е най-продавания седан за този месец в САЩ, та ти си знаеш...

Немските автомобили са излишно сложни и това ги прави податливи на дефекти. Освен това забрави да я обслужват освен в "оторизиран" сервиз.

Русия също не е, а е федерация.

Мне, не позна. Те имат един език, една конституция, един флаг, едно самосъзнание, една армия, по един национален отбор, и т.н.