Топ 5 на най-големите производители на коли в света

Азия води на останалите континенти с най-много представители

Обратно в новината

Коментари - Топ 5 на най-големите производители на коли в света | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Предполагам се има предвид само продукцията на територията на съответната държава. Иначе само Тойота от японските производители през 2017 е произвела 8 975 000 автомобила.

ЕС не е държава.

Значи и САЩ не са държава.

Мне, не позна. Те имат един език, една конституция, един флаг, едно самосъзнание, една армия, по един национален отбор, и т.н.

Русия също не е, а е федерация.

Е сега Тесла които вече бият по продажби Ролс Ройс, Кьонигсег, Бугати и тнн, ще изведат Америка поне на второто място след Естония.

Няма да може, защото строи завод и в Хонг Конг за 1 000 000 коли годишно и ще вдигне произведените коли в Китай. Строи и в Европа така, че и в ЕС ще се вдигне производството на коли. Тесла е най-продавания седан за този месец в САЩ, та ти си знаеш...

То въпроса е кои са най-качествени, защото Китай и Индия правят талиги на талигите. Само виж краш тестовете в тюба и ти става ясно. Германска кола е яка кола. Това е било и това си е.

и най яката немска беше Трабито, ама пусто го спреха и не го прават вече! Само луд българин може да свърже яка и немска в едно изречение. Или не знаеш кои са яките коли или не знаеш кое е немско и кое истинско.

Това за качеството вече е мил спомен. Мой познат има доста нов шестцилиндров мерцедес. Проблем с двигателя, отварят го и какво се оказва - няма бронзови втулки в двигателя, той алуминий, буталата и те алуминий, ама покрит с тефлон. Като заредиш гориво в България, разни нечистотии ти надират тефлона и се получава триене алуминий по алуминий при висока температура. И става една - майка свири, грамофон плаче.

Немските автомобили са излишно сложни и това ги прави податливи на дефекти. Освен това забрави да я обслужват освен в "оторизиран" сервиз.

Не бих казал, че тази статистика носи някаква информация. Китай и Индия са огромни, поради ниво на стандарта ползват предимно свои коли. Навън продават малко. Европа е по-малка от тях, но по-богата, а и успява добре да изнася. Япония продава предимно в САЩ, което пък е основната причина щатските коли да са относително по-малко.

Нема ръст ни на заплати ни на потребление в ЕС, хакерите на Путин са виновни. Добре, че са гастарбайтерите от източен ЕС, които бачкат за минимални заплати в западен ЕС, та западен ЕС да покрета още няколко годинки- ама и тая баница почва да свършва. А любимите на западен ЕС имигранти от Близкия Изток и Африка как са се залетели да работят- на 100 000 души имигранти от поканените над 1 млн. от ЕС през 2014- 2015 някъде 100 са започнали постоянна работа в западни компании при десетки хиляди свободни работни места- в строителство, промишленост, селско стопанство в ЕС!( имаше статистика в нета)

Произведените нови автомобили в Европа се сравняват с годишна база 2007? От преди 11 години? Защо? Защо от една година, година и половина започна медийна кампания за ограничаване на " вредните емисии от старите автомобили, нов внос втора ръка" у нас и други държави, защо в западен ЕС започна кампания срещу " вредните емисии от по стари автомобили"? Ами защото хората не купуват нови автомобили както преди, затова и ръста се изсмуква от пръстите и се сравняват периоди от преди 11 години! Не случайно " Форд" обмисля възможността да затвори европейските си заводи- а едни от най продаваните автомобили на западния пазар на ЕС са " Форд"- " Фиеста" и " Фокус"! Защо не купуват хората, защото няма икономически ръст в ЕС- от 10 години е 1. 2- 1. 6 %! САЩ усетиха свиването на продажбите на нови автомобили и създадоха " Дизелгейт" за да намалят нарастващото търсене на " по евтини като разход за гориво европейски дизелови автомобили" и да го пренасочат към местните марки- ама йок, пак са в спад! Когато няма икономически ръст в дадена икономическа общност, какви са косвените признаци- по медиите започват да се тръби за някакви заплахи- " климатични или за външен враг" за да се оправдава налагането на нови " екотакси и данъци" върху гражданите на тая икономическа общност! Така се захранват с директни парични потоци под формата на " уж различни екопрограми или разходи за сигурност" разпределени между- политиците, политическите чиновници, корпорации и големи компании( всички са еко и всички са " важни" за социалната стабилност на обществото, затова като не могат да се развиват ефективно с икономически ръст, обществото е длъжно да ги субсидира- те не могат да фалират, най- естествения резултат, когато икономически една компания е неефективна, щото по медиите се тръби, че са много "важни за обществото") !

Напълно логично е, това което пишеш, но според мен главната цел на дизелгейт е, да се изхвърлят бедните слоеве от населението от автомобилното движение. Защото пътищата пращят по шевовете, а дори и да има пари, няма място за нови пътища.

Азия е най големия пазар, а Европа е западаща територия.