Коментари - "Терем" спечели конкурса за основен ремонт на двигателите за МиГ-29 | Бизнес.dir.bg

Коментари - "Терем" спечели конкурса за основен ремонт на двигателите за МиГ-29 | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С нашите МиГ29 проблема не е с двигателите само. Самолета е с десетки години технически остарял и така и не го модернизираха по никакъв начин. Оперативно е несъвместим не само с НАТО, ами и с останалата авиация. Не отговаря на изискванията за комуникация, навигация и обзор, не само военни но и граждански и не е безопасно да оперира във въздушното пространство. Съгласно приетите закони в ЕС и България той трябва да бъде изваден от употреба най-късно до декември 2025 г. Нашите МиГ29 са единствените такива в света, защото 20 години така и нищо не ги модернизираха.

ТЕРЕМ нито има техническа документация, нито има необходимите стендове, нито има обучен технически състав! Точат се едни милиони от МО, после поляците ще са подизпълнители!

Оказа се, че БЪЛГАРСКА фирма МОЖЕ да извърши ремонт на въпросните двигатели... Въпросът е ЗАЩО плащахме за това на руснаците десетки, ако не и стотици милиони ДОЛАРИ?! Мнението на втория български космонавт е ясно. Той е представител на руската фирма МиГ в България и има интерес. Технологията на процеса също е пределно ясна - руски самолети се вдигат и се отправят към територията на нашата родина - следователно трябва да ги посрещнем и ескортираме. 2 изтребителя се вдигат, руските самолети малко преди да достигнат нашето възд. пространство обръщат назад и ресурсът на 4 бр. двигатели намалява съответно с поне 2 часа... След някой и друг ден или на следващата седмица - пак същото упражнение. Следва бързо изчерпан ресурс и нови милиони в посока Москва.

е па ти давай с еФките с еФките и нема да плащаш на Москва... ББААХАХА

Ако дигаш ефки, няма да им свършва ресурса налЕ? А ся познай кой ремонт е по - евтин :)

Е па я сакам аероплан ГаЗ,имате ли ги в Москва(дето гордо пак пламти)?

Има сериозен въпрос, който все още е без конкретен отговор. Той е дали полската страна разполага с лиценз от РСК ”МиГ” за ремонт на двигатели и за удължаване на ресурса. Според генерал-майор от резерва Александър Александров, представител на производителя РСК"МиГ" за България, отговор има и той е отрицателен. Той не крие своята позиция и я аргументира в медиите. Все още обаче Министерството на отбраната не го опровергава. А Терем има ли лиценз?

9,5 милиона били в евро. Министерството на отбраната подписа договор за ремонт на шест двигателя за МиГ-29, докато България очаква американските изтребители Ф 16. С цел осигуряване на летателната годност на самолетите МиГ-29 до постигане на оперативни способности за носене на бойно дежурство с новата бойна платформа Ф 16 Министерството на отбраната възложи изпълнението на обществена поръчка с предмет „Основен/капитално-възстановителен ремонт на двигатели РД-33, сер. 2 за самолети МиГ-29“ на полската държавна компания

като гледам галерията на Терем летец не бих се качил на ремонтиран МИГ. Работници в пенсионна възраст. Хубаво имат опит, но всичко е до време. Миналата година Терем е отказал ремонта. Миналата година има подписан договор за 10 милиона за 6 двигателя, а сега струват 23 милиона.

грешка 9, 5 милиона са в евро, но има договор с поляците от 2023. Министерството на отбраната подписа договор за ремонт на шест двигателя за МиГ-29, докато България очаква американските изтребители Ф 16. С цел осигуряване на летателната годност на самолетите МиГ-29 до постигане на оперативни способности за носене на бойно дежурство с новата бойна платформа Ф 16 Министерството на отбраната възложи изпълнението на обществена поръчка с предмет „Основен/капитално-възстановителен ремонт на двигатели РД-33, сер. 2 за самолети МиГ-29“ на полската държавна компания

Тия не знам ама airbus и boeing заради ембаргото което наложиха за внос на титан от Русия, масово връщат нови самолети в заводите на производителя, обаче там има глад на авиоспециалисти, а в същото време екипажите са без работа и ги уволняват.

Няма ембарго на вноса на титан от Русия в ЕС или САЩ.

След падането на "Желязната завеса", през 1989 година, почти всички самолети Миг29 от армията на бившата ГДР бяха подарени на американски фирми. От тогава, до ден днешен тези самолети са собственист на американското правителство. Много е вероятно, резервните части за двигателите на българските самолети МиГ29 да дойдат именно от САЩ! Тоест... частите ще бъдат подарени на България, а пък сумата от над 23 милиона лева ще бъде открадната от Пеевски и компания!

не, всъщност Полша изкупи всички налични резервни части за МиГ-29 от Германия и тогава все още съществуващата Чехословакия, но тези части бяха използвани за ремонт на полските Мигове, на другите се предлагат "възстановени" по полска технология части... та и затова ремонта в Полша излиза еФтино, айретен че Полша не плаща и за лицензиране на ремонтните екипи които работят по ремонта на самолетите.

Ти па кога си чул САЩ да "подарят" нещо ? :)

интерсно ми е откъде доставят резервните части. Турция, Казахстан, Азербайджан ? Имат ли още лиценз за дейността си?

Нямат. Тук ще правят частите.