Коментари - Световните вериги за доставки започват да изнемогват в резултат на пандемията | Бизнес.dir.bg
назад

Световните вериги за доставки започват да изнемогват в резултат на пандемията

В посланието до ООН се призовават ръководителите от цял свят да отговорят на тази криза

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Световните вериги за доставки започват да изнемогват в резултат на пандемията | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

No Theme От:"B. P." До:bisser_petkov@abv.bg Дали по суша, пo море и река или във въздуха, транспортните работници не са считани за хора. Алчните, лакоми капиталисти ги разглеждат даже не като роби, а по-долу и от роби - като някакъв работен добитък. Работа по 12-16 часа на денонощие без заплащане на овъртайм(извънреден труд). Почивка максимум по 4-6 часа на денонощие(ама иначе по документи и на хартия почивката е 10-12 часа). Няма социални, здравни или други осигуровки. За пенсионно осигуряване пък въобще няма да говорим. Супер рискова работа с много стрес и отговорност за мижави пари. Да има един начин да им работиш без пари на тия гнусни капиталисти - ако работиш за без пари, тогава си simply the best. Могат по всяко време да те уволнят , ей тъй, за нищо - те така и подържат изкуствена безработица - да се съгласиш да им работиш за още по-мизерни пари. По всяко време могат да ти намалят и без това обидно ниската заплата. Дежурното им „оправдание“ е една „дъвка“ дето я дъвчат вече 25-30 години - международното положение, световната икономическа криза, глобалното затопляне и прочие подобни глупости. Нечовешко, обидно и унизително отношение към всички видове транспортни работници от страна на чорбаджиите-изедници - богаташи мулитимилионери и милиардери, собственици на транспортни, корабоплавателни или въздухоплавателни фирми и компании. Световната търговия се движи от световния транспорт бил той сухоземен, морски или въздушен. Световният транспорт не е спирал дори и по време на двете световни войни - англосаксонците и хвалипръцковците-руснаци щяха и досега да говорят на немски, ако янките не им бяха спасили задниците, докарвайки с търговски кораби-конвои в Европа храни, военни доставки, оръжие и боеприпаси. За да си караш колата ти трябва бензин, а този бензин се транспортира до рафинериите под формата на суров петрол - с кораби-танкери, влакови композицции или автоцистерни. За да си купиш най-новия модел IPhone някой трябва да ти го докара до магазина. От Китай. Да си купиш новия чифт дънки Levi's или Wrangler или пък маратонки Nike пак някой трябва да ти ги докара в Европа, САЩ или Австралия. От Индия, Бангладеш или Пакистан. Хайде сега лакомите, ненаяли и ненаплюскали се капиталисти да го духат сополив! Взели сега да реват и да се вайкат като някакви дърти баби. Прогониха и отвратиха всички транспортни работници по света със своето безобразно отношение и поведение към тях. И със своята лакомия. Да дойдат те да си карат камионите, влаковете, самолетите или корабите! Английските капиталисти вече си скубят косите - под дърво и камък търсят шофьори на камиони.Някъде към 80 000 - 100 000 бройки не им достигат.

Назначавайте си арабите на работа, или те не желаят да работят.

ше да е виновен за таа работа! Нали според дойче зелето, у великобритания той е виновен за същото!

Зад тази загриженост за транспортните равотници надничат спринцовки.

dir. bg, защо изтрихте коментара за корупционните практики в БМФ? След като изтрихте коментара, спряхте ли корупцията? Защо ме принуждавате като американски данъкоплатец, да сезирам губернатора на щата където живея, а неговия офис от своя страна да подаде сигнал до държавния департамент за искане за забрана за издаване на визи за Америка на всички служители на dir.bg за прилагане на дискриминационни методи! Може и да не издадат такава забрана, но ви гарантирам, че ще разгледат сигнала, а аз притежавам достатъчно доказателства за налагана от вас цензура на коментари които не съдържат дискриминационни текстове и обратно, на публикуване на коментари на расова, етническа или друга принадлежност!!! Нямате си идея какви права има обикновения данъкоплатец, и че абсолютно всеки подаден от него сигнал е разгледан и е поставена съответната резолюция! Оставете хората да изразяват свободно своето мнение! Всеки е отговорен за това което пише и публикува!

кефиш мъ :-) виждам че си влиятелен аз нямам провинения, виж ако има некъф списък за привилегии да ме включиш.... не съм алчен като Бай Гън нещо по просто като вила и кола в Малибу

Ето тук е голямата разлика: не е необходимо да си влиятелен, всеки обикновен данъкоплатец има същите права и задължения без значение от доход и обществено положение! Имаш претенции, имаш своите аргументи, подаваш сигнал и трябва да си готов да предоставиш така наречената supporting информация ако бъде изискана!

Не Благодаря. Ваксини,Напускам веднага

и аз не съм признал СЗО, ама...

И естествено се завършва с призив да ваксинираме всички транспортни работници, че чак и с предимство. Някой виждал ли е последиците от натоварен тир врязал се на скорост и без спирачен път в колона спрял автомобили? Шофьорите и бе това са предразположени към инфаркти заради тежката работа, лошата храна, недоспиването и стреса. Като им боднат и експерименталната инжекция, която официално признато предизвиква тромбози и възпаление на сърцето...направо е супер (малоумно)

Аз само да попитам - шофьорите по колко хиляди седмици са чакали, че много не се разбра?

Нещо ни будалкат, уж криза пък не смогват с доставките на всякави боклуци.

като гледам: rule number one за триене вълшебната думичка КОВИД COVID айде сега чакайте...

Четох един дълъг, но интересен пост за състоянието на държавата и корупцията в морските служби, но в тва време админа не знайто защо изтри. Моля този, който го е постнал да го пусне отново.

ботът с гумичката мина, модерно казано ИИ (И..бане, И..бане) по-принцип при нивото на ЧМ който остана, повече от пет реда четат под 1 % за служебен майл говоря, не за дирници... писаници

Щом, нямат приблизително 100 000 шофьори за бензиновози UK , значи още толкова нямат и за хладилни камиони които превозват храни , плодове,зеленчуци и.т.н ...ами дали имат за силози за брашно за хляб ??? Голям Дик ги чака Санава бич !!;)

Kliment

Липсващата бройка не е само за цистерните с гориво а за всички шофьори на камиони. Проблем със зареждането на супермаркетите също има

е да се ползват и консумират местни продукти.

е по средата. Просто концерните откачиха от лакомия

Всичко пак е в полза на корпорациите и безумно богатия 1 % от населението...

Да бъдим отгуворни,по- малки дъ ядем и по-малку да серем, нека опазим нейчъра

ми то никой не е доказал, че ХОРАТА сме нещо по-различно от торните червеи... обикновен животински вид по веригата на образуването на ПОЧВА ...

Когато започнаха ограниченията заради вируса, повечето транспортни фирми уволняваха наред и се гавриха с хората, сега реват, че не могат да се справят. Имаше случаи на самолетни компании, които уволняваха служители и в същия ден им пращаха мейл с нов договор със значително по-ниско заплащане. Който иска...

Да бъдат проклети руското ръководство които са виновни за този вирус. Руските ръководители винаги са успявали най добре да рушат...а не да градят.

И тея се лигавят!Такъв вирус няма-питайте българите ,да ви светнат.