Коментари - Спряхме да купуваме нови коли, България с най-голям спад | Бизнес.dir.bg
назад

Спряхме да купуваме нови коли, България с най-голям спад

От водещите пазари Германия е с най-голямо понижение

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Спряхме да купуваме нови коли, България с най-голям спад | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А сега при COVID19 савсем ще спрем!

90% от българите никога не са си купували нови коли и едва ли ще си купят...

Спряха европейските автоморги и кочината клекна.ха.ха.ха

Първо не сме почнали да си купуваме нови и най-важното с такива идиоти като управляващите ни в момента никога няма да почнем ние нормалните българи, които не крадем, не точим европейски фондове и се стремим да си плащаме коректно задълженията.

Няма за кога да си купува човек нова кола ! Вирусът чука на вратата!!!

Хайде махнете и служебните Дачии от бройката (фирмите ги купуват щото са най-евтини) и да видим колко останаха - ето това е реалния размер на пазара.

Намалете им цените с 50% и ще почнат покупките! Поне аз веднага ще си купя!

Няма за кога да си купува човек нова кола ! Вирусът чука на вратата!!!

Инвестираха в тиалетна хартия и не останаха пари за нова кола

След месец ще започнат да купуват отново. Какво толкова крякате на тая тема?

Купих си нова каруца - с рег. номер: COVID-19

Можем и без тях

Леле , какъв кошмар. Довечера ше си легна с чорапите.

Всички коментари преди моя са верни, но искам да кажа и няколко очевидни неща: 1. В Европа традиционно първото потвърждение за икономическа криза е свиване на пазара за нови коли. 2. Много нови и хубави неща накупени скоро са на изплащане - имотите, например, освен новите коли. Но по време на криза хората остават без работа. Задължителната застраховка живот при ипотека ще ви покрие няколко вноски, но след това сте вие на ход - заделете си пари, за да не загубите жилището си и за да имате с какво да изкарате при безработица, освен помощите от борсата. През криза не се харчи за нищо излишно. 3. Коронавируса - предтекст или инициатор на кризата - беше просто игличката, която спука балона. Положението си беше на предела от около 2 години. Позитивното е, че всички цени ще падат. Искрено ви пожелавам поне здраве сега.

Ако продължи още 2-3 месеца заводите за автомобилни част в БГ ще затворят. И тогава на вратата на банкянската мутра ще започне да чука глада.

Заводите за части вече трябва да са затворили. VW, Пежо и Рено затвориха фабриките си за коли. Какво да правят тия части

Гледам че Язаки вчера стачкуваха да ги пуснат в отпуск. Т.е. очевидно не са затворени.

Къв е този пазар на нови коли тук?! Новите коли, както и лекарствата отиват главно за реекспорт на Запад, защото тук поради ценови политики/по-ниско качество, са по-евтини.

Внимавайте с фалшивите новини. Не сте ли чули, че според Вожда, всичко цъфти и връзва?

хората да си купят сега при тази криза която се задава, а вие ми говорите за нови!

Един и същи модел автомобил тук е 23 000лв, в Англия е 17 000лв. Автомобил, който тук е 60 000лв, във Франция е 40 000лв. Къде им гледаш цените, един Бог знае.

Защото написах, че един и същи автомобил, който тук струва 23 000лв, в Англия е 17 000лв, ли? Защото Рено Зои тук е 60 000лв, а във Франция е 40 000лв? Затова ли триете, бе?

И какво да направим сега? Ще останат без бонуси печалбарите и какво от това?

Неграмотността обаче, отдавна е чукнала на твоята!

Пазара на нови коли в БГ е със смешни размери около 15-25К бр на година. По голямата част от търговията е с употребявани бракми. БГ не е фактор нито в производството нито в търговията с коли. Не плашете хората те имат по 2-3 дръгела :)

Хората са бедни, а корупцията е главозамайваща! В другите държави-членки заплащането е в пъти и затова могат хората да си позволят да си купят нов автомобил от магазина! Ние сме осъдени да "доизносваме" западните таратайки!

Ти нова кола купувал ли си или виждал ли си някого през живота си? Обявените цени нямат нищо общо с цените, на които ги взимат дилърите. Тук извадиш ли парите и цената пада драстично. Дилърите не продават колите на консигнация, а са ги купили. Какво е обявено в брошура тук и какво в Англия не значи нищо. Надценката е страшна и марж за лавиране има кокото искаш. Тази търговия не я въртят просто прекупвачи, а самите дилъри и срещу това има вой от дилърите на местните пазари за нелоюлна конкуренция и за "сив внос".