Спряхме да купуваме нови коли, България с най-голям спад
От водещите пазари Германия е с най-голямо понижение
Обратно в новинатаКоментари - Спряхме да купуваме нови коли, България с най-голям спад | Бизнес.dir.bg
Коментари
Хората са бедни, а корупцията е главозамайваща! В другите държави-членки заплащането е в пъти и затова могат хората да си позволят да си купят нов автомобил от магазина! Ние сме осъдени да "доизносваме" западните таратайки!
Пазара на нови коли в БГ е със смешни размери около 15-25К бр на година. По голямата част от търговията е с употребявани бракми. БГ не е фактор нито в производството нито в търговията с коли. Не плашете хората те имат по 2-3 дръгела :)
Внимавайте с фалшивите новини. Не сте ли чули, че според Вожда, всичко цъфти и връзва?
Къв е този пазар на нови коли тук?! Новите коли, както и лекарствата отиват главно за реекспорт на Запад, защото тук поради ценови политики/по-ниско качество, са по-евтини.
Един и същи модел автомобил тук е 23 000лв, в Англия е 17 000лв. Автомобил, който тук е 60 000лв, във Франция е 40 000лв. Къде им гледаш цените, един Бог знае.
Защото написах, че един и същи автомобил, който тук струва 23 000лв, в Англия е 17 000лв, ли? Защото Рено Зои тук е 60 000лв, а във Франция е 40 000лв? Затова ли триете, бе?
Ти нова кола купувал ли си или виждал ли си някого през живота си? Обявените цени нямат нищо общо с цените, на които ги взимат дилърите. Тук извадиш ли парите и цената пада драстично. Дилърите не продават колите на консигнация, а са ги купили. Какво е обявено в брошура тук и какво в Англия не значи нищо. Надценката е страшна и марж за лавиране има кокото искаш. Тази търговия не я въртят просто прекупвачи, а самите дилъри и срещу това има вой от дилърите на местните пазари за нелоюлна конкуренция и за "сив внос".
Ако продължи още 2-3 месеца заводите за автомобилни част в БГ ще затворят. И тогава на вратата на банкянската мутра ще започне да чука глада.
Всички коментари преди моя са верни, но искам да кажа и няколко очевидни неща: 1. В Европа традиционно първото потвърждение за икономическа криза е свиване на пазара за нови коли. 2. Много нови и хубави неща накупени скоро са на изплащане - имотите, например, освен новите коли. Но по време на криза хората остават без работа. Задължителната застраховка живот при ипотека ще ви покрие няколко вноски, но след това сте вие на ход - заделете си пари, за да не загубите жилището си и за да имате с какво да изкарате при безработица, освен помощите от борсата. През криза не се харчи за нищо излишно. 3. Коронавируса - предтекст или инициатор на кризата - беше просто игличката, която спука балона. Положението си беше на предела от около 2 години. Позитивното е, че всички цени ще падат. Искрено ви пожелавам поне здраве сега.
Няма за кога да си купува човек нова кола ! Вирусът чука на вратата!!!
Хайде махнете и служебните Дачии от бройката (фирмите ги купуват щото са най-евтини) и да видим колко останаха - ето това е реалния размер на пазара.
Първо не сме почнали да си купуваме нови и най-важното с такива идиоти като управляващите ни в момента никога няма да почнем ние нормалните българи, които не крадем, не точим европейски фондове и се стремим да си плащаме коректно задълженията.