След АМ "Хемус" държавна фирма ще строи и пътя Видин - Ботевград: какви са условията

По закон АПИ може да възложи изпълнението на задачата на 100% държавното дружество "Автомагистрали" - така се заобикаля обявяването на обществена поръчка

Обратно в новината

Коментари - След АМ "Хемус" държавна фирма ще строи и пътя Видин - Ботевград: какви са условията | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е така вече е екстра - няма нужда постоянно да се пазариш за комисионни. Даваш си го за колкото поискаш и всичкото в шкафчета и гардеробчета

Всичко работи с подизпълнители!!!!! Нека кажат какъв е инвертара на тази държавна фирмаи колко работника на щат има!!! Куха фирма да прибере парите, а после да даде 3 пъти по-малко на подизпълнителите срещу подпис разбира се на 3 пъти по-голяма сума. Разликата Гешев не го интересува да я прибира които трябва.

Естествено. Така после ги превъзлагат поръчките на който си искат. Не трябва да се допускат случайни играчи.

Че утре фирмата за гаранцията весе още ще я има. А не като "големите" фирми регистрирани само за обществената поръчка и закрити/фалирани веднага след изпълнението и. После гонете Михаля за гаранционна поддръжка.

Е това е ужасно! Сега как ще обвиняваме Баце, че взима подкупи и гепи?! Я дайте магистралата на фирмите на БСП - само те строят добре и качествено!

Няма такива фирми в инфраструктурното строителство - за всеки търг се иска история.

Нека се изясни процентът работи извършени от държавната фирма директно и обема на работа свършена с подизпълнител. Желателно е разбира се държавната фирма да укрепне и да няма нужда от подизпълнител-така съмненията за уговорени подкупи и комисионни отпадат. Нека да се оповести за всички започнати лотове какъв е процента предвиден да се даде на подизпълнители и кое налага да се ползват техните услуги

Скандалното в случая е че не го строи Джи Пи.

Официално не.

Ти не разбираш схемата.

Може и да работят с много подизпълнители, но поне може да се провери какво им се възлага. Така всеки, който е на власт ще види далаверите, ако ги има.

Дрогаре, аз викам като дойдем на власт нищо да не правим, сакън да не ни обвини някой в корупци,както си беше преди 2009,само прибираме цялата поръчка ! като е с държавна фирма - недоволни,с частна пак- най добре е с Батко и Братко

Условията са известни- две шкафчета за алтън бей, 4 шкафчета за групировката му и останалото за асфалт!

т.е до 2075 година дали ще се построи?

Ако целта му е да краде пари им много по лесни начини, които нямат нищо общо с строенето на каквото и да било. На ББ целта му е да спечели още едни избори. Всеки от тези, които се наемат сега в държавната фирма ще гласува за него .. просто защото който и друг да дойде е много вероятно проектите да бъдат спряни. С 50 лв. на пенсионерите същата работа.

е, то далаверата е с подизпълнителите :))))

Е защо само с подизпълнителите - а кой е определил цената като няма пазар?

ТОЙ разбира се.

Важното е в тези две изречения: "В този случай законът позволява да не се провежда обществена поръчка, когато засяга публични възложители, какъвто е АПИ. Договорът е на стойност 1 083 000 000 лв. с ДДС." От този 1 милиард ще има 500 милиона лева за чекмеджета и шкафчета.

Няма угодия.Когато се възлага на частни фирми с обществени поръчки-всичко е нагласено и сомо пълним гушите на наши хора частници. Когато е държавна фирма, куче влачи диря няма. Най-добре е само да се краде,без да се прави нищо.

.......те така се строи, какви са тези търгове, комисии, протоколи, възражения.....хайде "да слезем на земята"..... фирмата да си бере гаилето, да възлага, да дава комисионни....... абе държавата се оказа "лош" стопанин, 'че я оправим споко......

Всъщност ако верно се интересуваш ще разбереш, че тези имат повече техника от ГБС. Ама по-лесно е да лющиш глупости.

Крайно време е да има повече държавни фирми ,които да изпълняват държавни проекти

Дават се примерно 2 млрд. , от които : --Откраднати 75% , и какво качество ще се очаква от 25% за строителство !?!?!?

Нали капитализЪМЪ не предполага държавно , а ЧАСТНО ?

...... може да има и частна държава.....т.е. частни фирми под държавна шапка.....

С тия пари могат да оправят водопреносната мрежа в населени места, застрашени от безводие, за да не се губи изллишна вода по очевидно остарялите и повредени водопроводни тръби или още куп други полезни неща. Ама ББ едно си знае.

Какво е по - важно? Пътят Ботевград - Видин, където почти няма никакви хора и трафик да е нов или хората да имат скапана вода? Вие си решавайте. За мен е второто.

Мдааа, както се очакваше, се оказа, че от държавна фирма могат да се усвояват в пъти повече пари отколкото комисионните и рушветите, които се получават от частните фирми при "държавните поръчки" (до една нагласени). Така държавната фирма строи пътища на цена два пъти по-висока от частните, при това със същото съмнително качество на изпълнение. Богата държава сме ей!

1 милярд на 65 км е 16 458 966 на км. Явно Дубай и другите страни халхабер си нямат от нашето строителство. Много е евтино дори, явно ще спестим от някъде. Брутални кражби пък нека всеки си стои на стола и да мълчи !

Отговора е, че пътят Ботевград - Видин е част от международния коридор Е79, който свързва Гърция с Унгария и пресича основни пътни артерии в Европа. Трафика по него е значителен (води до Дунав мост 2) и е предимно от тежкотоварни автомобили. Да не говорим, че е основна връзка на северозападна България с останалите и части и столицата.

Хемус е доникъде, "спешният" ремонт на виадуктите и тунелите продължава 5-та година...

Кой не знае главното условие.

В САЩ частна фирма изстреля ракета в космоса, ние ще разчитаме на държавни фирми. Северна Корея, здравей, здравей!

Знаеш ли го?

Ако не е грешка на редактора, ще е страшна грешка за бюджета!

Малоумнико,къде няма движение ?? Ти пътувл ли си някога Ботевград - Видин ?? Пътувай и виж за какъв трафик на тирове става въпрос,няма го никъде в България!

Нищо не строят! Подписват договори с частни фирми, подизпълнители, уж за наем на персонал и техника и така заобикалят закона, веднъж за обществени поръчки и втори път за това че нямат право да наемат подизпълнители на СМР.

В САЩ частниците още строят първата високоскоростна влакова линия. В държвата Китай те вече имат над 20 000 км от нея. Най-нагледен пример за разликата между частното и държавното изпълнение.