Ще може ли домашни зарядни станции да се изграждат за 3 месеца

В еврозаконодателството да влезе задължително изграждане на точки за зареждане на всички съществуващи и бъдещи паркинги, настояват от ACEA и T&E

Обратно в новината

Коментари - Ще може ли домашни зарядни станции да се изграждат за 3 месеца | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Електромобилите са бъдещето. Това, че ще се изграждат зарядни станции е много добра новина за всички, които искат да имат електромобил, но ги спира липсата на достатъчно места за зареждане. А колкото до времето за зареждане - има и бързи зарядни станции: https://mpower.bg/kategorii/dc-зарядни-станции/ . Предполага се, че крайпътните места за зареждане ще са с такива.

Тук чета един примитив да предлага в зарядните станции да се прелива електролит в батериите. По- голяма глупост не бях чел . Електролита зареждал акумулатора! Свещена простота!

Аз предлагам за да стане още по-бързо без да чакат ЕС да реши тия две организации АСЕА и T&E да почнат да плащат изграждането на тия станции ?! 1/3 от България се грее на дърва и въглища а не малка част вече не се грее на нищо и спи на студено , защото заради далаверите на горската мафия на една партия с филиал в една южна съседка държавата се изнасят а малкото които остават са на цени като за нов автомобил. А тия от АСЕА и T&E говорят за някакви зарядни станции хахаха 32 години прогреса у Булгарията е на ниво каменна ера има още 100 фурни хляб да изяден докато стигнем до тая Евро-Евролюция. Освен това да задължиш при 10 подземни гаража да дава некой кинти за зарядна станция при това че половината гаражи за празни (разбирай незиползваеми) а в другата част некой ръмжи още с ладата и москвича си е направо комедия

То 50 000 домакинства само в София се греят на дърва. Това са замърсявания колкото за 50 МИЛИОНА дизелови автомобила (не камиони) По една камара програми са успели да накарат 16 домакинства да се откажат от дървата. Сега ще борим с милиарди 10% от замърсителите, вместо с милиони да преборим 70% от замърсителите.

Ама токът е 50 ст на киловат вече. 100 кв батерия ще ти струва 50 лв. Като сложиш и цената на станцията - -75 лв Бензин - -75 лв. Къде е далаверата?

Колко струва една домашна станция в България? В последната сметка за ток дневната ми струваше 25 сотинки, а нощната 14 ст за киловатчас. Смятм да се зареждам само нощем.

Изчакай следващата сметка за рок и пак ще си говорим дали ще зареждаш

Представете си всички коли около вас да се движат на ток...Оставете това,че няма толкова мощности...чисто физически на една електричка и трябват поне 4 часа за да се зареди почти...и след 200 до 500 километра отново!!!!

Зелената далавера е богатите да имат електроколи, а голтаците да се тъпчат в градския транспорт. Като останат само машини по 60-70000 лева, дето се заменят всеки пет години, ще се освободи място за паркиране и станции

Едно е да искаш, второ е, да можеш, трето е, да го направиш... Много условности! Идеята е ясна, както е ясно, че електромобилите ще заменят някой ден колите с ДВГ. Но докато това стане масово, ще мине доста време и ще трябва доста неща да се променят... Много ми е интересно, например, как точно ще стане изграждането на инфраструктура за зареждане с ел. енергия в нашите условия. Само си представете претъпканите панелни квартали, като Люлин, Надежда, Младост, Дружба и т.н. с вече осезаема липса на места за паркиране, както и центъра на София, където да си намериш дори място за паркиране е истинско предизвикателство и приключение! Как си представяте "електрически паркоместа", резервирани за електромобили?... Чисто физически и технически, това няма как да стане. За хората, които живеят в къщи и имат собствени дворове и гаражи, проблем няма да има, но те са една незначителна част от общото... По-скоро трябва да се мисли над възможностите за създаване на батерии с течен електролит, който да се източва и налива зареден по самите бензиностанции. Преди години японците разработваха такъв проект, но за съжаление от тогава нищо повече не се чу по въпроса... Един такъв вариант реално може да реши много проблеми с електрическата мобилност в бъдеще и да накара хората по-масово и по-бързо да преминат към електромобилите.

"Много ми е интересно, например, как точно ще стане изграждането на инфраструктура за зареждане с ел. енергия в нашите условия. Само си представете претъпканите панелни квартали, като Люлин, Надежда, Младост, Дружба и т.н. с вече осезаема липса на места за паркиране, както и центъра на София, където да си намериш дори място за паркиране е истинско предизвикателство и приключение! Как си представяте "електрически паркоместа", резервирани за електромобили?..." Целта НЕ е да се осигури ел-паркомясто за всяка съществуваща кола!!! КАК не можете да го проумеете!?!? Целта е бройката на колите да намали в пъти...

убеден съм че за 1 месец могат , ама не щат да чуят :)

Ся ако се окаже, че цената на тока се дига заради хипарите дето карат тесла, няма да остане здрава електичка в София

Проблемът май ще се реши по австралийски - там вече има няколко бензиностанции, навътре в пустошта, където електрическите коли се зареждат от... дизел-генератор 30KW специално инсталиран до паркингите на тези бензиностанции, за да осигури 2-3 зарядни станции, тъй като прекарването на нови кабели от най-близките населени места ще е безумно скъпо.

И какъв е смисъла от електрическите коли, че дизела се прави от олио ли, тогава не е ли по добро решение хибридните коли. Ясно е че лектрическата инфраструктора на градовете трябва да се поднови, само че сметката е толкова голяма, че се изисква време, резкият преход към електрически коли ще е фатален и за природата и за финансите и това все повече се осъзнава дори и от тъмно зелените.

т.е. проблема не е в липса на батерии , технически проблеми , ниско качество - проблема е в липса на зарядни станции ? да ви имам проблемите тогава

Работата отива към създаване на нови проблеми, а не решаване на старите. А старите са не коли с двг а такива с изтърбушено двг. Ако затегнат контрола и спрат димните завеси, едва ли ще има нужда от масовост на ел коли. И не на последно място да се спре горенето на гуми и всякакви боклуци. Който уреди това, ще е герой. Не за друго, а защотото тъмнозелените имат само права!!!

Строим бъдещето с технологии от 19 век. Страшен напредък, нали Илон? Важното е да има балъци.

Значи вече наред с резервната гума ще трябва да си имаш и една външна батерия в багажника-има няма 100кг.

То хубаво звучи ама като ги задължите да правят станции, кой ще ги плати? А после електричество за тях от къде ще дойде? И това кабели инфраструктура......

Всичко с тия ел автомобили е в сферата на научната фантастика. В близките 100 години това ще бъде пазарна ниша за богати тежкари.

И от цялото тралала нито стана ясно какви са грубите оценки за стойност на такава станция, нито какви са изискванията към електропреносната мрежа за свързване. Важното е текст да има...

А откъде ще се вземе необходимата мощност. Смятаме. Акумулаторът на колата е 100 кВт, домашната мрежа е с мощност 2 кВт (печка, бойлер). Време за зареждане - 50 часа. За зареждане за една нощ, трябва да се осигури мощност от поне 10 кВт и то на всяко място! Това е изграждане на нова ел. мрежа в града.

домашната ел мрежа е за 12кв така че спокойно можеш да си заредиш колата, друг е въпроса ако всички в гаража почнат да точат едновременно по 10кв- дали захранването на сградата ще издържи такъв ток

А откъде ще се вземе необходимата мощност. - Е, как откъде , от контакта в дома ви

"От АСЕА и T&E настояват, че на всеки шофьор на електромобил трябва да бъде гарантирано, че ще има правото и възможността да инсталира зарядно устройство при закупуване на такъв автомобил. Като това трябва да може да става и за негова сметка, ако желае и може да си го позволи. Поради тази причина във всички държави-членки трябва да се създаде правна рамка както на национално, така и на местно ниво, която да гарантира, че на всеки гражданин, закупил електрическо превозно средство, ще му бъде разрешено да си изгради и зарядно устройство." Ще му бъде разрешено, но няма да може да си го позволи, нито финансово, нито логистично. Колко от шофьорите имат собствени гаражи ? То няма свободни места по тротоарите където да минеш от паркирани коли. Къде ще ги изграждат тия домашни станции - във въздуха ли ?