Коментари - Китайски, турски и български фирми искат да строят тунела под Шипка | Бизнес.dir.bg
Коментари
Да не се дават на китайци никакви проекти !!! Бойкот на жълточервените националсоциалисти !!! Ако строят, да е безплатно като компенсация за идиотията , която сътвориха !!!!
Турци и китайци не ни трябват.Турската некачественост е известна а китайците са измамници. Нашите,колкото и да имат скандали по изпълненията си са по-добрия избор защото са ни под ръка и винаги може да ги върнем обратно на обекта,дори и след 3 г от пуска.
Знам само едно - че никога НЯМА ДА СТАНЕ като тези в Австрия, Германия, че дори и като тези в Сърбия. Ще го направят с двойно, тройно и нагоре повече пари, но като качество ще е далеч под тяхното. Помнете ми думата. Който и да спечели.
И накрая конкурса, ще бъде спечелен от фирма регистрирана преди 2 ден в ОАЕ с име Скълл.
Само китайците, за да стане бързо и като хората. Както направиха словенците. Наши фирми нали правиха тунелите и виадуктите по Хемус. Още ги поправят. А турците се изложиха на Тракия.
Никакви жълти! Що за идиотизъм?!? В ЕС, китайци!?? Те имат да плащат трилиони за чумата, която причиниха по света! Пълен бойкот! Турците, поне с Ердоган - не. Да поканят бели и български фирми!
Да се задължи държавата да дава с приоритет сделки на БЪЛГАРСКИ КОМПАНИИ , когато няма друг конкурент от Европейския съюз !!! Европа трябва да се върне към протекционизма !!! Китайците бавно и методично превземат света, за съжаление !!!
Абсолютно съгласен !!! Европа трябва да се подготви за рецесия, а изходът от рецесия е , да не се дават държавни поръчки на неевропейски фирми !!!
Тия крадливи гербаджии с тези кози пътеки дето искат да правят само точат държавата. То път няма до тунела , те тунел тръгнали да копаят, че пък и само с две ленти за движение, козя пътека.
Е много ясно! Изобщо дори и да не беше това с чумата. Проект с финансиране от ЕС трябва да бъде изработен само от европейски фирми. Дори се чудя как им минава през главата на правителството да поканят жълти! Точно след издънката с Ковид-19! Все едно на руско-китайската граница да поканят чешка фирма - друг път!
Катарзиса печели, както винаги, щото е най-великият бизнесмен заедно с Винету (и Оранжевата перука)! Другите са само фон, да го духат! Ако някой се съмнява да пита “радостта” Гешев, той ще го светне..А може - ако е много досаден - и да му прати маскирани да го хванат с белязани пари от подкуп, или да го прехвърли на Цацата да му конфискува каквото притежава, а след това да се жалва на арменския поп!
То хубаво габровския плешив лизач тегли каруцата към Габрово, но като правите нещо го направете като хората, с по 2 ленти за движение в посока с аварийна. От север няма нормален достъп , пътя минава почти през центъра на Севлиево, от В. Търново също е двулентов пътя, обходното на Габрово също, завой след завой и с множество изкачвания и слизания. И пусне ли се тунела, по-бързо ще минаваме през Хаинбоаз , от колкото през тунела.
Европа спазва правила за доброто на работниците си, което оскъпява проектите, а азиатските фирми, особено китайски, работят като провеждат див капитализъм спрямо евтината си работна ръка !!! Дивият китайски капитализъм трябва да отиде при мао дзедун !!!
естествено ще спечели този който плати най-много под масата , китайците ще го направят най-бързо и качествено, но както знаем това тук не играе
Ако зависеше от мен не бих ги допуснал .Защо няма нито една фирма от Германия,Австрия,Швейцария,Италия,а все някакви си дето веднага ще трябва да правим ремонти след тях.Пиша ремонти ,а не дай си Боже, да се срути...
Ами не си прав! Защо да дадеш за едно нещо 10лв, ако може да го купиш за 5, а останалите 5лв да изхрачиш както намериш за добре. Хиляди китайци няма да дойдат да копаят с кирките в скалата. А със сигурност комисионните ще са по-малки.
Австрийската Щрабак преди години прави пътя Монтана - Видин. Ходи да го видиш какъв е. Съшата фирма прави Терминал 2 на летище София. Покривът се срути няколко месеца след откриването на терминала.
Няма камък. Бомбето е карал камъните за паметника от майната си с по два впряга биволи.
Ще го спечели фирма тип,,пощенска кутия,,и ще е на КОЙ! Познахте Там ще минават всички плащания и комисионни. А нататък ще са подизпълнителите. Гответе се за сага,че много пари ще играят.
китайците го дайте за да стане бързо и качествено, нашите фирми първо ще освояват парите и после чакай работа ;)
Вижте магистрала “Люлин” : Турците дадоха навремето уж най-ниска цена , обаче КАЧЕСТВОТО на съораженият а е под всякакв критика .Пълен брак , и укрепванията на сктовете , и тунелите . А за последващите безкрайни ремонти да не говорим ! В края на крищата турците с анекси и уж непредвидени в проектите СМР надуха цената и тя стана накрая по-висок от тази на другите ДОБРИ , но неспечелили участници в търга ! Китайците строят магистрали в Сърбия и Черна Гора и е характерно ,че спазват и срок и цената с която са спечелили съответния лот/ участък от магистрала ДО СТОТИНКА и ДО ДЕН !!! Ако е БГ фирма : любимата на премиера фирма ГБС - просто не са правили тунели , Джи Пи Груп тъкмо сега се учат на тунел Железница на м-ла Струма . НО ! все и пак ИМА ЕДНА БГ фирма с достатъчно опит с изградени НАД 100 киломерта тунели вкл. и в Германи и Австрия : Евро Алианс . Това се знае от всички в бранша , и дано се вземе правилното решение !!!
ай сиктир бре, то половината от тия фирми все някакви Иншалла Машалла Тиджарет Мурафет? Пълна подигравка с историята е ако турска фирма трябва точно под Шипка да копае тунел, там където преди около 140 години е било битка на живот и смърт между турци и опълченци...
Някой обещавал ли ти е магистрала под Шипка? От юг няма довеждаща магистрала. От север също няма. Кому е необходимо?
Никакви китайци !!! Тези да си строят нова китайска стена , ама около цялата жълта националсоциалистическа кочина и да стоят зад нея !!!
Със сигурност парите на българските данъкоплатци ще отидат при китайските комунисти !!! По-добре наши мафиоти, по ще им търсим отговорност отколкото жълти мафиоти, които утре ще купят цяла България с наши пари !!!
Китайски, турски и български фирми искат да строят тунела под Шипка
Съоръжението ще е дълго 3,22 километра
Обратно в новината