Коментари - Съгласни ли сте данъкът за колите с газови уредби да бъде двойно по-нисък? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Анкетата не е коректна! Имате три възможни отговора - "Да", "Не" и "Не мога да преценя", а изведнъж твоят отговор се прикачва към някакъв, който го няма във възможните!
А аз мога ли да сложа една бутафорна газова бутилка и да кажа ето имам газ, и после да я демонтирам а да плащам години наред нисък данък?
натиснах не мога да преценя на анкетата, и отговът ми се причисли към не не съм съгласен. Не знам кой ги прави тея анкети ама ако така отчитат гласовете ....
Пропан-бутанът има само около 10% по-ниско топлинно число , но с настройката се получава така че прехода на газ въобще не намалява номиналната мощност на двигателя, горенето е по-пълно и качествено защото имаме пълно смесване на газ с въздух. Двигателя почти не се износва защото газта не отмива маслото от стените на цилиндрите. Също така октановото число на газта е над 110 което е много добре за двигателя. За специалистите няма съмнение че LPG е перфектния избор. Що се касае за данъка намаление от 50% дори е малко . Бензиновия двигател на газ е за сега най-доброто решение не само от икономическа, но и от екологична гледна точка. За всички които са се набутали с дизеляци мога да дам само един съвет, час по скоро ги предавайте за вторични суровини и купувайте бензинови автомобили и слагайте газови уредби.
Не! На основание на какво? Като си циция и плащаш по-малко за гориво, поне си плащай затова, че си подвижна бомба! :(
Много ясно, че да но това да бъде съчетано с реални технически прегледи защото съм сигурен, че е поне половината от колите на газ са опасни или поне не технически изправни, пушат синьо и миришат и не покриват никакви екологични норми. За такива не просто не трябва да има намаление, ами трябва да бъдат спрени от движение!
А аз мога ли да сложа една бутафорна газова бутилка и да кажа ето имам газ, и после да я демонтирам а да плащам години наред нисък данък?
Обединените патриоти трябва да се прекръстят на обединени идиоти. Евро 4 стандарта е от 2005 година и явно лобират за цакане на автомобилите с Евро 2 и 3. Тънкият момент е че всичко от Евро4 включително нагоре се прави колкото да изкара гаранцията и след това да се хвърли на боклука. Аз нама спомен да съм видял лек автомобил от евро 4 нагоре дето да е изкарал 500 000 км. докато Евро 2 и 3 дори френските изкарват.
Моята газопръдня е 230 коня , ще те накарам 2 часа да ми дишаш прахта с твойта нафтова печка.
Аз по принцип карам дизелов автомобил, но сериозно съм се замислил за бензинов с АГУ. По принип съм ЗА намаляването на данъка с 50%, но защо ли си мисля, че това е поредния прах в очите, и в последствие за МПС с АГУ ще има още коригиращи коефициенти започващи с 1., а не само с 0. и накрая ще излезе, че да караш бензин/дизел/газ ще бъде едно и също от гледна точка на годишните данъци... Все пак сме България и това никак няма да ме изненада..
Са старите издухани и без катализатори и филтри за твърди частици, дизели. 90% от колите в BG са такива. Хората, които са инвестирали в хубава и нова газова уредба от последна генерация, просто трябва да бъдат поощтявани съответно с 50% а и повече по-нисък данък. Та те не замърсяват !
Данъка на новите коли, както и на електрическите трябва да бъде нулев поне за първите 3г. Данъка на автомобилите с газ 50% Данъка на коли над 15г. трябва да бъде 200%
Пич, моята е 340 коня. На пропан- бутан. И се кара като танк - демек оборотите максимум на 2000. Просто няма смисъл от повече. Ако бързам има самолети.
1. кола на газ е цъкаща бомба, от която на спасение, ако се взриви! доказано многократно! избягвам да се качвам в такива коли 2. това е зле прикрит опит да се стимулира ползване на газ, и така да се напомпят гушите на "бащите на великата руССка Тръба 3. това е също толкова замърсяващо, колкото и банзина/дизела най-големият % истина е във 2! кой иска да си осигури отново чрез "закон" живеенето на вас гръб, а да храни себе си и червените кремъски кратуни!
Проблема е че всичко над 15г. освен че използва стари технологии за двигателите и пречистването, е с износен от времето материал. Да не говорим че това е опасно за самите хора, и техническия контрол е много занижен. Колите може да изглеждат страхотно но конструктивно да са вече за боклука.
Колите с газово двойно по-малко място ли заемат на улицата? За тях двойно по-малко почистване на сняг и двойно по-малко миене на улиците ли е нужно? Тези коли двойно по-безопасни ли са? Нали ползват по-евтино гориво - защо тогава трябва да ги стимулираме с по-ниски данъци?
Забранете всички коли на 10г. Стига с тия каруци по улиците. И въздуха по-чист, и паркоместа бол и катастрофи по-малко.
В Нидерландия колите над 20г се водят ретро и собствениците имат право да ги ползват само за определен брои дни от годината. През останалото време се плащат глоби, мисля че е редно и тук да се въведе подобно ограничение
Искаш да кажеш че дори и немските изкарват,че не могат да стъпят на френските двигатели,всички немци се светнаха и започнаха да монтират френски двигатели хаха.
500% им е малко. Колата трябва да е лукс. Преди 30г. един трабант струваше по 6000лв, сметнете го в заплати колко се е равнявал. А не сега да си вземеш дърто БМВ за под 1000лв и с 50лв газ до морето и обратно.
Боже какви идиоти, подвижна бомба била кола с агу... Аз до сега не съм чул да има избухнали коли с газово... Карам такава, произведена 2007, с газова уредба брц за 2000 лв, но данъкът ми е 270 лв, за 12 годишна кола, 140 коня... Първа регистрация в Бг, но тъпите милиционери не са въвели еконормата и се води без такава и за това ме скубят яко за данъка ... Малоумна държава сме и тва е! А мой познати с дизели бараки, плащат по-малко щото имат имат еко норма нищо, че са евро3 и пушат като кумуни отзаде...
Разбира се че не! Двойно по безопасни ли са? По сигурно може би? АКо бяха електрически да, но щом на са фосилно гориво , и при това 90% от бях са гробници на по 10-15-20 години...извинете, безумно предложение
В белите държави ретро-колите са лукс, който не всеки може да си позволи. При нас ако доходите бяха добри, кой не би карал нова кола?
А защо да не се вдигнат данъците за замърсяващите? Не мисля, че данъците в България за колите са ниски. Напротив смешни са. Колата е лукс и не трябва да става необходимост. Градския транспорт е необходимост. Та според мен да вдигат данъка на всички с емисии над 125г/км.
По-тъпа анкета няма, освен може би тази: Искате ли да ви се увеличат доходите двойно 1) Да 2) Не Искате ли да плащате по-малко 1) Да 2) Не
Ако наистина мислите за въздуха който дишаме,намалете ДДС на новите коли купувани на физически лица. Или го махнете изцяло.
Ако го стимулиране в правилната посока стандарта много бързо ще се оправи, не е само до заплати ...
Да се намали на колите със заводски уредби, не на тези дето Кольо майстора е прекарал някакви тръби и жици!
Поограмоти се малко повече, всъщност ДОСТА повече, и коментарите ти няма да сапочват с минус!
В Африка коли немат. Колко още искаш да ти се доближи стандарта, че да ги дадете за скрап тия каруци?
Ограмоти се. Безопасността и изправността на един автомобил е функция на неговия собствник. Не на вида гориво. Ако си поддържаш колата - независимо дали е на бензин/дизел/газ... всичко е наред. Ако со мърльо - и на вода да караш - ще направиш беля. Има си ГТП - там трябва да са стриктни.
Съгласен съм единствано ако газовата уредба е фабрична. Щом е сложена в последствие - не.
Не. Все едно че ще паркират на половин място като са с газ. Или ще рушат по-малко улиците. Съгласна съм обаче да има винетка за влизане и каране в София от коли с М, РВ, РА, А, В, РК. Останалите биват.
Не съм съгласен,защото това ще стимулира още повече вноса на бракмите,които се продават на електората за по 1500-2000лв.И сегашните таралясници са ни предостатъчни.Такива коли НЕ СА екологично чисти,ако ще и на вода да са,защото разнебитените им двигатели горят маслото,капят,емисиите на изгорелите газове не са по-чисти от бензиновите,няма да коментирам техническото състояние на останалите им системи.Трябва да се стимулира покупката на НОВИ коли,които използват най-модерните съвременни технологии!
Защото само в БГ има такива поговорки: "Ще си запаля къщата, за да изгори плевнята на съседа" Нега се учим от добрите примери! Защо ще наказваме някого, когато можем да поощрим останалите! Стига с тази политика на тоягата!
Ретро колите са лукс защото всяка кола над 15г иска доста добра и засилена поддръжка, много хора в БГ не могат да си позволят такава. В момента ситуацията е купуваме стари коли и ги караме до откат ( до распадане ), а това е опасно за всички. Резултатите ги виждаме по улиците и магистралите
Щом данъка се обвързва със замърсяването е редно да има отстъпка за тези дето замърсяват по-малко. Газовата уредба струва пари. Някой е платил за да си направи колата по-икономична и ...по-чиста. Нормално е да бъде възнаграден по някакъв начин. Аз лично бих стимулирал поставяне на газови уредби и на дизелите. Така хем по-малко замърсяване, хем се възползваме от високата ефективност на дизелния двигател. Умниците да не ми спорят! Реалността е такава - България остава бедна страна и още дълго ще караме стари коли и камиони. Добавена газова уредба на дизел ще дава на собственика икономия в пари и това ще му бъде стимул реално да е ползва.
Отиваш в дилъра на марката мпс която караш и искаш от там да ти извадят серитификат за евро-категория (това струва от 30 до 80 лв). след това бягаш в КАТ там колата минава вторичен преглед след което ще ти сменят талона в който вече ще ти пише Евро-категория. Вече не е нужно да ходиш до Данъчното за да пишеш нова Данъчна декларация , защото до данните от системата на КАТ имат и от Местни Данъци и такси. Така накрая ще ти отчитат и евро-стандарта. Преди години нямаше изискване да пишат всичко и фуражките от КАТ набутаха сума народ да прави излишни разходи и разходки заради един ред в талона. Естествено виновни няма и дебелият пак го отнесоха всички.
Съгласни ли сте данъкът за колите с газови уредби да бъде двойно по-нисък?
Обратно в новината