Коментари - Румънците загубиха 1 милиард евро от БМВ, защото "не си мият зъбите" | Бизнес.dir.bg
назад

Румънците загубиха 1 милиард евро от БМВ, защото "не си мият зъбите"

Защо Унгария има плътност на магистралите си 5 пъти по-голяма, отколкото в Румъния, пита румънски журналист

Обратно в новината
| Автор: Петришор Пею, сайт Зиаре, Букурещ

Коментари - Румънците загубиха 1 милиард евро от БМВ, защото "не си мият зъбите" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колко вярно и просто го е обяснил човека! Де да има и някой политик в България да го прочете, а после и да смели и осъзнае за какво иде реч. Защото вече 29 години един алъш-вериш върви и се съсипва производството поголовно. Вярно - последните години има плах опит за промяна на нещата, но той е толкова плах, че е трудно дори да се докаже на невярващите и уморените от "прехода"

ББ си мие и някои други места ..

Ако румънците не си мият зъбите, нашите не се къпят изобщо!

За нашите политици миенето на зъби не е от значение, защото те целиват на друго место. Подмиването е от значение, но при положение ,че има условия за подмиване. Ако нема такива условия, за тях и това не е проблем.

Визията на БСП за бъдещето беше сума ти години "асфалт не се яде". Вярно че в последно време се правят, че те не са те а някакви други...

А БГ-то??!

отегчителна за четене тъпня. жалко бръщолевене между политици-тъпанари разказано от бездарен мамалигарски журналяк, преведено скапано от бг-некадърник и сложено тука за да предизвиква спонтанна погнуса у всеки който се излъже да го прочете.

Резюме на статията: някой си мамалигар , казал на хунгарец че не си мие зъбите щото не целува никой, понеже други му го смучат. и по тая причина не му требва четката за зъби дето хунгареца иска да му я продаде евтино. хунгареца му отговорил , че много други не правят така и на тях им требва четка за зъби. мамалигата отговорил , че това не го брига! Извод който требва да си направи бг-малоумника: колко са зле мамалигите и какви гадни политици имат, за разлика от наш Бай Муй!

А ние какво да кажем - дето имаме повече магисдтрали от румънците и нямаме и един автомобилен завод.

Та ние и краката не си мием? Извод: Винаги може да бъде по-зле!

Все чакаме друг да ни разреши какво да имаме! Ние знаем ли какво да искаме?

Значи ББ е най-велик! Той само за магистрали мисли.

както казваше един червен министър председател : Народа асфалт не яде !

Много добра статия, би трябвало изводите да са разбираеми даже за българския избирател, когото облъчваха с подигравателното "хората не ядат асфалт", лозунг, който само примитивни популисти могат да използват. Добре, че беше бати ви Бойко да ви измъкне от киреча

не лъжи. Никой никога не е оспорвал дали има смисъл от магистрали. Просто пред магистралите има и други приориттети. И не може всичко в живота да се свежда до асфалта. Дори банкянският събирач на помия за прасетата разба това след 8 години управление и още 800хил напуснали страната му по време на неговото асфалтово царстване.

Крадливите румънци се страхуват,че някои съседни държави ще си върнат обратно откраднатите от мамалигарите територии.

Те пък автопроизводителите, ако чакаха на магистралите да си доставят автомобилите до магазините в другите страни, така и нямаше как да се случи...Бива за инцидентни доставки на малък брой автомобили на относително малко разстояние от склада, или от завода, да пратят един или няколко автовоза. Големите количества особено на средни, или големи разстояния, се доставят с товарни превози по ЖП линиите, поне до най-близката гара до дестинацията на доставка.

В България се произвеждаше много техника даже се строяха кораби - но дойде демокрацията . Сега лапаме мухите. Подхвърлят ни трохите. Унгария произвежда коли на немски фирми. Унгарските работници ще получат някакви заплати. Все е нещо. А печалбите къде - в Германия към бе ем ве. България беше силна - сега е натирена. Кой имаше интерес?

ми у нас комунделите в хор викат- асФалт не се яде! а че не си мият зъбите не трябва дори да се коментира!

Дайте да не се сравняваме нито с Унгария, нито с Чехия от бившия соц. СИВ. Това бяха витрините на социализма и точно тия две държави и днес са водещите икономики от всички бивши соц. страни !! Колкото си по-близо до истинската Европа - толкова е по-изгодно за тях във всяко отношение. България е живия Oриент и е била винаги бита карта !! Така, че това, че сме били на кръстопът - да, било е време ОНО, когато на власт са били преди 1000 год. едни наши други вождове на нацията ни и тогава действително сме били уважавани и всеки е гледал на нас с респект !!! Но днес сме кръгла "0" !! Защото и вождовете ни днес са кръгла "0" !!

Ама що не продължихме да си ги произвеждаме? Щото ти трябват пазари. Русия си ни обърна гръб тогава и при нас останаха само полковниците им от КГБ да правят далавери. Ако продукцията ни е била толкова качествена и на конкуретни цени, защо никой не я е търсил? В арабския свят, бившите от СИВ, за Африка? Проблема е, че нищо от нещата които сме произвеждали не е било конкуретно, и да имало нещо то полковниците са се намесили за да не дръпнем настрани към Запада, да не станем силни и независими. И ние се лутахме и загубихме, нито на Русия и пукаше, нито западняците рискуваха да инвестират у нас. Добре, че хванахме последния влак за ЕС, че малко пизагладихме косъма при ГЕРБ

Ти като си кръгла "0", много други не са. Аман от комплексари и неудачници...

Ние произвеждаме нула автомобила.Всъщност сме Тайланд на Европа.Евтино и мръсно.Произвеждаме само в цехове и ателиета.Нямаме един голям български завод.

80% от хората не могат да разберат това

В Германия пътувам до работа всеки работен ден по 320 км.Пътува се 2,5 часа.Само по магистрала се кара.Возя 9 души с микробус.Всеки месец на различен обект.Понякога се пътува 180 км.Ако няма хубави магистрали бизнеса умира.

България има магистрали ,но полза има за турските гастарбайтери.Реално икономика няма и държавата се храни от данъци и фондове.Ако беше хубаво през демокрацията , защо 3 милиона се изнесоха.

Изнесоха се защото никой не ги стреля като се опитват да се изнесат, и защото е по-добре на запад. Или поне беше по-добре. В момента този процес на изнасяне понамаля. Унгарците например си се връщат - малко по-добре са от нас. И Унгария бях чел в някъде живеят най-щастливите хора. На запад няма работа толкова - заводите ги местят в источна европа и уволняват работниците на запад. А иначе икономиката си расте покрай магистралите, ама това става постепенно. Гледай кво е в пловдив кво е в София. Като приключат Хемус, ще живне и Северна България, ама резултата го чакай след 10 години. Гласят да я приключат 2024. Твърдението ти е невярно че държавата се храни само от данъци и няма икономика е абсурдно. Данъците се налагат върхъ произведените в икономиката неща. Ако нищо не се произвежда няма да има и заплати, няма и да има данъци върхъ тези заплати.

Изглежда, че ти не си кръгла "0", а си много на минус, не знам защо :-))), отговори си сам :-)))

Имаме друг път.... 1320км са ПЛАНИРАНИ ! Завършени и работещи са половината. Като помислиш как за 29 години още няма магистрали от София до Варна и Бургас навсякъде през южна и северна България, до Гърция и тн, всичко трябва да ти е ясно. Че 30 години по-късно има още части със зелен асфалт от времето на бай Тошо, а нови части се ремонтират след година има няма, пък трябва тотално да ти осветли картината...

има една психологическа гранциа от 45 минути. пътуваш ли повече от толкова в една посока, врата до врата от и до работа, започваш да чувстваш неудовлетворение. Нарушава се work-life баланса. Ставаш изнервен, агресивен, караш се с колегите, вечер на жената. Детето не го и виждаш, щото е заспало преди да се прибереш. Замисли се тези 2.5 часа пътуване дали са нормални? време за смяна на работата ?

Докато 28 години след "демократичните" промени и три мандата на ГЕРБ все още търсим вината в комунистите, червените, полковниците, ДС, Русия все така ще бъде. Резултатът от анализите е ясен, но на някои не им е изгодно да го каже и публикува.

Имам лични впечатления от голямото желание на германците да инвестират в българската промишленост през деветдесете години. Но бяха спрени от българските престъпни организации, които заграбиха всичко и унищожиха огромни материални активи, което доведе до това, че многото българскии специалисти не можаха да реализират потенциала си.

И от къде идват тези данъци бе байно,като няма икономика?

Всички онези които твърдят че Румъния има по-добра инфраструктура от България, сега дали мислят все още така? Това за инфраструктурата и заплатите ми го казват всеки път румънците с които работя. Както и ".... вие имате поне завършена магистрала, ние такава нямаме", ".... за последната година сме построили 2км магистрала, които тази година ремонтираме.."!!!

Дай да се сравним с Русия например,че там заплатите вече са по малки от Българските ,а за пенсиите да не говорим.И да сравним още,че който има пари в Русия с радот ги инвестира в България която НУЛИ като тебе оплюват от сутрин до мрак колко е зле!И на следващите избори НУЛИ като теб ще сте бита карта!Защото водите антибългарска пропаганда в полза на битата карта Путин

Ами каква икономика, като нямаш магистрали, бе, байно?!?

Ами той е шофьор, бе, байно! И това му е работата!

Ами пак произвеждай, бе, тъпак! И продавай! Ама не ми раправяй дрън-дрън за хубавото време, когато кражбата отвсякъде, където завърнеш, беше народен спорт!

Инфраструктура нямат по-добра, ама заплатите им са по-високи ... образовай се. Освен това, не знам дали ти направи впечатление, че в статията непрекъснато Румъния се сравнява с Унгария, нито веднъж с България. Ние ве сме изпуснали влака - отдавна. Край.

1) говорят за магистрали, не за високопарно наречени първокласни пътища 2) строеж на магистрала не е строеж на коларски път с небрежен слой асфалт отгоре. да се кърпи от първата година всяка година 3) националната инфрасктруктура е недопустимо да се прави с турско участие, и то на принципа 'най-малка цена'. 4) пътищата трябва да са с поне 20 години ПОДДРЪЖКА включени в цената. така ще ги направят качествено.

аз пък имам впечатление как германците ръкопляскаха, докато си режем индустрията. която щеше да им е сериозен конкурент със сносно качество и много ниска цена. злите езици - няма как да има доказателства - твърдяха, че даже давали някой леф на оркестъра.

по-добра или повече като линеен метър? това са две доста различни неща. можеш да провериш колко гълта нашата 'добра' инфраструктура за ремонти поради това, че.. не е добра.

Ами то и за заплатите пише, че не им стигат парите. Освен това 80% от румънците са на минимална работа заплата която е от около 400Евро! Румънския "балон" е на път да се спука!

Това е комунистическа проаганда от миналия век - за лошите западняци дето искат да ни удавят в капка вода! Като ни разбият икономиката и ни извлекат специалистите! Трябва да си много тъп и изостанал да се връзваш на подобни глупости. И да не си даваш сметка, че това няма как да роботи в полза на германци и французи...

В същност, това с нуждите от магистрали за далечните превози е една от най-големите вреди налазила цяла Европа. При нас беше наблегнато на развит ЖП транспорт. Линии имаше до всички заводи и товарите не се лутаха по улиците, а и не замърсяваха въздуха. Някой ден Европа ще се осъзнае и ще вземе пример от нашето минало.

Тия ги разправяй на някой друг. Покрай Пловдив изникнаха като гъби производствени центрове за автомобилни части. Що не ги отвориха в Горна Оряховица? Защото инвеститора иска места където има хора + инфраструктура. Южна България е в пъти по-добре от Северна България именно заради по-добрата инфраструктура.

от цялата статия изводът е, че румънците се сравняват вече с Унгария, а нас не ни бръснат за слива

И ние тука у Варна чакаме да започне строителство на поне една от двете магистрали започнати преди 70 години.Едната е построена поне до Шумен-Белокопитово и е над 60 километра,но другата Черно море в посока Бургаз си стои десетина километра от близо 40 години.

когато една цяла партия зажужи в един глас асфалт не се яде значи са много тъпи. и вие искате нещата да са станали. ами то е нямало хора с акъл еле дойде бате бойко и станаха нещата. полека лека.

какъв жп транспорт те гони с влакове от 60 година.