Коментари - Провал с жп линията от Македония до България - за 4 г. само 8 км | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

защото не е в интерес на твърде много страни (държави) и превозвачи! Не е в интерес на твърде много държави, защото една такава железопътна линия освен транспортен коридор е и коридор за пътнико поток и взаимен обмен между двете държави населявани от един и същи народ, а това не е в интерес и на съседните ни държави и на тези които наричат велики сили! Ако не беше така започнатите в края н а30-те и началото на 40-те на миналия век няколко жп трасета между България и Македония щяха не само твърде отдавна да са построени, но и вече да са модернизирани! Не са в интерес и на някои превозвачи, защото жп транспортът по тези трасета ще елиминира доходният бизнес на не една и две автомобилни транспортни фирми, от една страна и от друга ще промени пътя на товарите и голяма част от тях няма да минават по досегашните трасета през земите на сърбите и гърците!

А нашето трасе докъде е, ние правим ли нещо? Иначе в основни линии си прав.

До Гюешево, след Кюстендил

Нашето трасе е построено още през 1910 г., тогава проектът е бил съвместен с Османската империя, която, подобно на македонците сега, не е направила нищо. По време на Втората световна война сме започнали да строим интензивно и частта в Македония.

Бойко строителя и това.ще направи само да приготвят летата макетата.

Нищо учудващо. От една страна, директор на инфраструктурата на македонските железници е албанец, от друга-този факт, както и ширещата се корупция в Македония, са довели най вероятно до "усвояване" на част от средствата. Отделно от това макетата не си дават зор за истинско сближаване и развитие на връзките с България. Хубавите намерения бяха нужни за нашето съдействие за приемането им в НАТО и привилегии от страна на ЕС. След това ще ни бият шута. Тази ЖП линия е стратегическа и ако въобще бъде построена, то ще е в рамките на плановете на НАТО, когато макетата бъдат приети за редовни членове.

Строителството по тази линия се движи с така наречената балканска скорост.

боко да не държи лентата и ножицата ами да отива да бачка там,той и без това нищо не прави ,тиква

Средна скорост по частта Кюстендил-София - 30 км/час.Кюстендил-Гюешево средната скорост е 5 км/час.Както виждаш "много сме напред" в нашата част.Аха ,има и един недовършен тунел накрая.

ДА СИ КАЖЕМ ИСТИНАТА ,ТОВА Е ОФИЦИАЛНА ПОЛИТИКА на Македония с цел ,никаква връзка с България ,защото ако падне стената на "язовира" ,става страшно ....!!!!!!!!

Тиквун да не се ослушва, да действа както китайците! България да дава гарантиран от държавата им заем (обезпечен с ДЦК) за инфраструктура, с единствена опция работите да се извършват от български компании и преимуществено с наши материали (когато не става дума за чакъл и пясък). Маклайните ще го изплащат с лихви (инвеститор може да са и наши пенсионни фондове).

Хвърляме милиарди за да угодим на САЩ. То в България ЖПто е във фалит, а ние хвърляме милиарди, за да може САЩ да ни доставя ГМО и прескъп шистов газ.

Не си познал. Тази линия се прави с наши средства но под натиска на САЩ, за да ни продават ГМО и прескъп шистов газ. Ние нямаме нито ще имаме сериозен стокооборот с Македония, нито с Албания. "Не са в интерес и на някои превозвачи, защото жп транспортът по тези трасета ще елиминира доходният бизнес на не една и две автомобилни транспортни фирми" Пълна глупост. Транспортът в България е многократно по-голям от този България - Македония и въпреки всичко никой не ползва ЖПто, което фалира.