Проучване: Близо 30% от телевизионното разпространение е в сивия сектор

Най-голямо е разминаването при кабелните оператори - повече от 540 000 абонати

Обратно в новината

Коментари - Проучване: Близо 30% от телевизионното разпространение е в сивия сектор | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Алчни, алчни... НЕ ТЕЗИ СИВИТЕ, А ОСТАНАЛИТЕ!

Само в България кабеларките плащат на телевизиите, за да ги разпространяват. По принцип бизнес моделът е обратен. Имаш телевизия и искаш разпространение, плащаш си за услугата, иначе никой не те гледа!! Но не и у нас!! У нас всичко е наопаки!

Аз съм със сателитна чиния и съм независим от кабелните оператори. Хващам хиляди канали, ако ми омръзнат въртя чинията и минавам на други хиляди.

Поредната глупост. Всяка година януари месец държателите на права вдигат цените за разпространение. Цената на услугата си птава същата. Качеството е много по голямо отколкото преди години / на доставка на сигнала/. Някои замисля ли се как се оправят операторите със всичко това. Я нека сега операторите наи- накрая да си подадат ръка и да определят такса от 2.50лв/без ддс каквато е таксата за разпространение на Бтв месия и ще видим колко реклами ще има по Бтв след 1 месец. Тогава и операторите ще могат да закопаят всички кабели. Ще могат да дават нормални заплати на своите техници и всичко ще сие както би трябвало. Но това няма да го видите защото преди години когато Булсатсат премахнаха Бтв за 1 месец имаше непрекъснат надпис че оператор е прекратил излъчването и го повтаряха през 5 мин. Другата гледна точка я нямаше че вдигнаха цената с 30%. Операторите да бяха подали ръка на булсат и сега всичко да е наред

И между другото че забравих да идат на прочутите мултиплекси. Говореха че ще има 40 прогами. Сега колко са - щото трябва да се плаща нали а на операторите не трябва от тях само ще скубем. Но като останат само няколко тогава ще видим какво ще се прави и кои ще има плаща