Прословутият кораб Ever Given акостира на британския бряг с 4 месеца закъснение (видео)

Плавателният съд предизвика най-голямото задръстване в историята на корабоплаването - в Суецкия канал

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

колко СЛЯП трябва да си да пишеш 10 пъти ЕВЪР ГИВЪН при снимка от 2 на 2 метра, на която пише EVERGREEN! И после пишете за ваксинация, живот и т.н... Егати калинките сте в този сайт

обаче ако корабът наистина е кръстен така, а компанията е изписана на него, тогава искрено се извинявам!

Имената на корабите се пишат на носа и отзад. Имената на компанията собственик се пише, където им скимне. В случая, корабът се казва Евин Гивън, а компанията собственик - Евъргрийн. По странното е, че за толкова месеци дъвчене на тоя кораб, все още има хора, които не са го разбрали това.

Баси кораба!

Виж крановете на пристанището - баси крановете...

Тия снимки са измишльотини, които вземат от сайтове предлагащи снимки. Корабът е Евър Гивън. Снимките ги слагат за красота и в 90% от случайте най-малко нямат нищо общо със ситуацията. Просто шаренко да кълват пилетата. Приеми че статиите са като Работническо дело - текст без картинки.

Възклицавам заради 4-ри месечното закъснение... не заради техническите им характеристики... :)))) Представяш ли си да чакаш тестове за бременност с тоя кораб...

Тия тестове ще ти ги докарат със самолет или друг кораб, докато чакаш съдебните решения. Аз продължавам да възклицавам по крановете, защото нито във варна, нито в Бургас имаме такива, което говори за мащабите ни на преноса на стоки - незначителни! (колкото и да се опитваме да се гордеем, че сме на някакви кръстопътища)

Дебата за името кърти.

мерси, извинявам се наистина...

На какви кръстопътища (морски) сме точно?

Тук определено не цялата истина се казва. Доколкото ми е известно, при преминаването на кораби в юрисдикцията на дадена страна, в случая Египет, корабът се управлява от лоцман - представител на съответната страна. Това е с точно ТАКАВА цел, ако стане нещо и е по вина на капитана, да си носят последствията. Предполагам и в случая е било така. Та въпросът ми е каква компенсация искат от Египет, при положение, че техен капитан е управлявал кораба, че и го е блъснал, на всичкото отгоре. А не е ли редно компанията да заведе иск за пропуснати ползи? Или нещо много са се оцапали от екипажа, или има нещо, което няма да разберем.

"Отзад" се нарича кърма, с ударение на последната буква.

В главата ти е пълна каша. И май сега чу за инцидента от преди 4 месеца.

Не се философства, а се проверява. В Египет лоцманът не носил никаква отговорност и всичко е в ръцете на капитана. Много як бизнес.