Коментари - Проблем в трансмисията може да направи неуправляеми 300 хил. коли на Фиат Крайслер | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"и кабелите за предавките да се откажат." От какво да се откажат кабелите бре, Брандийски? От 113 заплата ли да се откажат или от какво?

Хахаха ))) Право в десятката.

Dir са се отказали от грамотни журналисти :)

"Компанията посочи, че може да не сработи втулка и кабелите за предавките да се откажат." Поклон пред българската журналистика. Светла и памет!

Проблем в трансмисията може да направи неуправляеми 300 хил. коли на Фиат Крайслер От тази партида заделете поне 240 бройки за българския Парламент.

Фиат и Крайслер ? Всеки карал такива коли - По зле са от Москвич и Запорожка .

"че може да не сработи втулка и кабелите за предавките да се откажат." Това е пълен абсурд!

Ко ме боли фара за този американски кокошарник, че даже статия му посвещавате...?

Гледам умни и кадърни българи коментират Фиат, фирма с 200 годишна история в техниката. Умните българи цял живот един кенеф не са измислили и сглобили, но са оригинални в коментарите си. Хе хе Смешно е!

Тоа пъ! ние сме измислили компютъро и компото.

ха-ха-ха....1 500 000 км имам общо с тези модели...в годините назад ,ама съм нямал никакви проблеми .... СДЕЛАНО в СССР !

Кой ти пробута този хумористичен превод на новината?

"Въх" недей се заяжда с Брандийски, че е много обидчив и лют .... Компенсира невежеството си с усърдие в ТРИЕНЕТО ...че и БЛОКИРА ПО IP.... Другият е ...Виктор ...да знаеш ...

Кога Груди през1974 година си купи Москвич 408 И щот му са паднаха 5 000 лева от тотото му блокира задната и немоеши да са включва му я сминиха чак през 1978 година дотогава се я бутаха назаде и нищу колата си вървеши

Ма разбира се че си нямал. Щото всеки уикенд лежеше под колата пред блока. Както правеха всички.

Да де но сега са автоматични предавки, компютри, хибриди. Нали разбираш. Ракети а не коли

... по "интелект" първите три места за вечни времена са запазени са за военни, учители и журналисти!

Кабелите отказват .... :) Нормално .. кабела не може да вземе решение без втулката да се изкаже ... :) Демек имаш втулка, имаш кабел ... кофти втулка - кофти кабел :)

Както е казал "Добрия Ром" - имаш втулка, имаш проблем ... нямаш втулка, имаш кабел :)

те отдавна са неуправляеми, въпреки че се возят в немски