Похарчени са почти 40 млн. лв за ремонта от 134 до 156 км на АМ "Тракия"
*Правят локални ремонти* на "Тракия" между *Чирпан и Стара Загора*
Обратно в новинатаКоментари - Похарчени са почти 40 млн. лв за ремонта от 134 до 156 км на АМ "Тракия" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Значи най-лошия участък от Тракия е пуснат 2007.... Преди времето на ГЕРБ. А руските тролове Бойко Борисов обвиняват за всичко. Четете и не оставяйте да ви лъжат.
Хаха, егати ОЧЕИЗДАДНАТА КРАЖБА!!!!! За 22 км път- 22 млн лева! То от злато трябва да е направен този път- и хоп- след няколко месеца вече има дупки. Голямо крадене, голямо ядене тези ГРОБАДЖИИ. То поне като крадяха, да правеха и качествена работата....
Тези милиони за нищо ги нямат. И защо се наливат толкова пари? За да могат турските гастарбайтери и тирове да се движат удобно може би...
За 22 километра ремонт за 40 милиона, почти по 2 милиона на километър, за тези пари ако не потъваха 2/3 от парите по разни джобове щяхте да построите наново отсечката.
Егати глупавите коментари. Когато магистралата е крива защо е крива. Когато магистралата се ремонтира и стане хубава защо е хубава. Вие сте луди бе. троловете на бсп са ви направили черногледи и сдухани :D
често пътувам. ремонтирания участък е идеален. Преди в дясна лента беше невъзможно да се кара заради коловозите. Сега нов асфалт, хубава маркировка. Най ми харесват новия модел светлоотразители по мантинелата. Виждаш целия път.
Значи всичкото трол във фейсбук обвиняваше Борисов за лошото състояние на магистралата. А сега от тази статия разбирам, че участъка с коловозите е строен от Тройната Коалиция на станишката .
Магистралата се направи почни на ново там. Няма как да е евтино. Това е резултата от лошото строителство на тройната коалиция и фирмите на черепа.
Някой ще обясни ли защо минусите бе тролове платени ? Годината на строителството е 2007. Тройната коалиция управлява от 2005 до 2007
Кажете нещо за тангентата де,от вчера е затворена за ремонт,та ние още не сме я ползвали дет се вика а тя затворена за ремонт,и отново трафика е по старото си околовръстно.
40 милиона за 22 км. !!! Не мога да проумея как така 2 милиона лева за 1 километър! Това за ремонт, не за строителство! Уникални грабежи просто!!!
А контролните органи да не се окаже, че пак в съня си са се подписали? Да не стане като Своге... асфалта да е некачествен? Не щем магистрали с ограничение 50км/ч.
Мда! И хан Омуртаг е виновен, че не е подредил както трябва камъните на калдъръма! Макар че реално погледнато римляните са правили основите!
И едните и другите крадат със задниците си дори. Това, че едните крадат не извинява другите! Всички са за затвора, някои и за разстрел. Тролове имат и двете страни, за да се джафкат и обвиняват. Какво ще правим ние, нормалните граждани на България? Докога ще търпим крадци и предатели???
Магистралата от 134-156км е строена още по времето на социализма... Затова заложиха една голяма сума, а всъщност само изгребаха горния слой асфалт и положиха новите слоеве, тук там нови мантинели и готово.... 40млн., някъде по света за толкова хората строят нови магистрали, но у нас с това безобразно крадене от ГЕРБ и компанията нищо няма евтино. Нагло и безобразно управление, но някой ден ще има да си плащат.....
Изобщо не разбирам дали това е хвалба, че харчат пари за народа, или е пропаганда, че се харчат толкова много пари без резултат? - ако наистина се харчат по 2 милки за километър, това е нормално в нормалния свят - и ще имаме прекрасни пътища! - ако 1.5 милки се отделят в нечий джоб, значи лошо :( какво означава тази новина се питам?
Ха ха, 40 милиона за ремонт на 22 км. магистрала. Голямо отделяне ( считай крадене, между нас да си остане ), брейййй.... Ами строителя да си го оправи този ремонт, защо ние да плащаме. А иначе няма пари за увеличаване на заплатите и пенсиите и махане на тавана на пенсиите. Няма защото от тях не могат да се крадат, те това е истината.
излиза по 200 000 на метър Как го смятат? 100 000 на метър асфалт?Това Асфалт ли е или злато?
Ами, незнам къде си се учил да смяташ ама излиза по 1820 лв на метър, което пак не е ефтино. При широчина от около 18 м е по 100 лв/кв м. за изрязване, асфалтиране, маркировка и мантинели.
Бил съм в Тунис,Мароко,Египет и Дубай и там магистралите нямат гънка и са в пъти по натоварени от нашите,а температурата на слънце достига 55 градуса.Да отидат и да видят как се правят пътища,а най лесното е да поискат съставките и съотношенията в количествата материал,които да се използват и у нас като базисно изискване.Тук се оправдават с трафика,тежките коли,високата температура,сестра си ,майка си и какви ли не щуротии!
Това са много пари за нищо ново един тон асфалт е200лв не знам на дебелина от 2 см колко асфалт ще е нужен не ми се смята сега
Интересно, за какво са похарчени, след като магистралата продължава да е осеяна с дупки като швейцарско сирене и превозните средства се тресат като каруци?!