17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи най-лошия участък от Тракия е пуснат 2007.... Преди времето на ГЕРБ. А руските тролове Бойко Борисов обвиняват за всичко. Четете и не оставяйте да ви лъжат.

Хаха, егати ОЧЕИЗДАДНАТА КРАЖБА!!!!! За 22 км път- 22 млн лева! То от злато трябва да е направен този път- и хоп- след няколко месеца вече има дупки. Голямо крадене, голямо ядене тези ГРОБАДЖИИ. То поне като крадяха, да правеха и качествена работата....

Тези милиони за нищо ги нямат. И защо се наливат толкова пари? За да могат турските гастарбайтери и тирове да се движат удобно може би...

За 22 километра ремонт за 40 милиона, почти по 2 милиона на километър, за тези пари ако не потъваха 2/3 от парите по разни джобове щяхте да построите наново отсечката.

Съвсем нормално качество за БСП.

Грешка- за 22 км път- 40 млн лева. Написала съм два пъти едно и също число..

Егати глупавите коментари. Когато магистралата е крива защо е крива. Когато магистралата се ремонтира и стане хубава защо е хубава. Вие сте луди бе. троловете на бсп са ви направили черногледи и сдухани :D

И после в Швейцария, в Алпите, слушаме Шошана и пукаме бутилки с шампанско Moet!

често пътувам. ремонтирания участък е идеален. Преди в дясна лента беше невъзможно да се кара заради коловозите. Сега нов асфалт, хубава маркировка. Най ми харесват новия модел светлоотразители по мантинелата. Виждаш целия път.

Ами какво искате? Само с един остров ли да остана? Ще купувам архипелаг!

Значи всичкото трол във фейсбук обвиняваше Борисов за лошото състояние на магистралата. А сега от тази статия разбирам, че участъка с коловозите е строен от Тройната Коалиция на станишката .

Магистралата се направи почни на ново там. Няма как да е евтино. Това е резултата от лошото строителство на тройната коалиция и фирмите на черепа.

Някой ще обясни ли защо минусите бе тролове платени ? Годината на строителството е 2007. Тройната коалиция управлява от 2005 до 2007

Кажете нещо за тангентата де,от вчера е затворена за ремонт,та ние още не сме я ползвали дет се вика а тя затворена за ремонт,и отново трафика е по старото си околовръстно.

40 милиона за 22 км. !!! Не мога да проумея как така 2 милиона лева за 1 километър! Това за ремонт, не за строителство! Уникални грабежи просто!!!

Deus Vult

А контролните органи да не се окаже, че пак в съня си са се подписали? Да не стане като Своге... асфалта да е некачествен? Не щем магистрали с ограничение 50км/ч.

Мда! И хан Омуртаг е виновен, че не е подредил както трябва камъните на калдъръма! Макар че реално погледнато римляните са правили основите!

И едните и другите крадат със задниците си дори. Това, че едните крадат не извинява другите! Всички са за затвора, някои и за разстрел. Тролове имат и двете страни, за да се джафкат и обвиняват. Какво ще правим ние, нормалните граждани на България? Докога ще търпим крадци и предатели???

Минимум 20 милки са отклонени за ГЕРБ

Магистралата от 134-156км е строена още по времето на социализма... Затова заложиха една голяма сума, а всъщност само изгребаха горния слой асфалт и положиха новите слоеве, тук там нови мантинели и готово.... 40млн., някъде по света за толкова хората строят нови магистрали, но у нас с това безобразно крадене от ГЕРБ и компанията нищо няма евтино. Нагло и безобразно управление, но някой ден ще има да си плащат.....

Изобщо не разбирам дали това е хвалба, че харчат пари за народа, или е пропаганда, че се харчат толкова много пари без резултат? - ако наистина се харчат по 2 милки за километър, това е нормално в нормалния свят - и ще имаме прекрасни пътища! - ако 1.5 милки се отделят в нечий джоб, значи лошо :( какво означава тази новина се питам?

Ха ха, 40 милиона за ремонт на 22 км. магистрала. Голямо отделяне ( считай крадене, между нас да си остане ), брейййй.... Ами строителя да си го оправи този ремонт, защо ние да плащаме. А иначе няма пари за увеличаване на заплатите и пенсиите и махане на тавана на пенсиите. Няма защото от тях не могат да се крадат, те това е истината.

излиза по 200 000 на метър Как го смятат? 100 000 на метър асфалт?Това Асфалт ли е или злато?

Тези милионите за нищо ги нямат....

Ами, незнам къде си се учил да смяташ ама излиза по 1820 лв на метър, което пак не е ефтино. При широчина от около 18 м е по 100 лв/кв м. за изрязване, асфалтиране, маркировка и мантинели.

Бил съм в Тунис,Мароко,Египет и Дубай и там магистралите нямат гънка и са в пъти по натоварени от нашите,а температурата на слънце достига 55 градуса.Да отидат и да видят как се правят пътища,а най лесното е да поискат съставките и съотношенията в количествата материал,които да се използват и у нас като базисно изискване.Тук се оправдават с трафика,тежките коли,високата температура,сестра си ,майка си и какви ли не щуротии!

Това са много пари за нищо ново един тон асфалт е200лв не знам на дебелина от 2 см колко асфалт ще е нужен не ми се смята сега

Интересно, за какво са похарчени, след като магистралата продължава да е осеяна с дупки като швейцарско сирене и превозните средства се тресат като каруци?!

Много точно - 40 милиона са ПОХАРЧЕНИ. Къде? - не се знае. За 22 км път -по 2 мил. на км ЗА РЕМОНТ?! Тия нас за глупаци ли ни имат? Спи народе и утре пак си избери мафия да те управлява!!!