Коментари - Първият полет София-Скопие ще се реализира на 11 февруари | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не съм ходил там но сигурно си заслужава да се види древния Дядо Македон(Северно Македон) ?!

Аз ще чакам подводната линия,като пуснат подводници Бургаз-Охрид. Аве ...те Северномарсианците дали имат самолетоносачи при условие че Охридското е ....по големо от Сите океани на тоо Свет ?

Когато бях студент в Софето, още се виждаше канала за връзка София-Морето. Поне в Студентски град и Младост беше готов за навиване с вода.

Тая очевидна глупост ще е ден до пладне.

ходи в тази смрадлива бутафорна ,измислена,нищожна държавица?

250 км .. страхотна дестинация, много екологично

с първия кораб!

на билетчето (не първа класа) каква ще е?

Европа спира кратките полети, а ние си мислим че правим икономически бум отваряйки линии до Скопие и Русе. ПОМНЕТЕ И Знайте, че Харвард ските педали ще реализират най голямата държавна финансова измама, по голяма и от тази на Гръците и Англо британските братя хомо уроди.

С първия и втория ясно - ке фръкне Кире Петковски и политичари и журналичари, македонскиот космонафт, ама какво става на 3, 4 ия и останалите полети? Кой ке плата?

Ми е... Доста безсмислено ми е...

Докато загреят моторите, докато се мине граничен контрол, докато се чекири багажа....на магистрала, от типа Франкфурт-Мюнхен, вече си пристигнал в Скопие с автомобил. Движение на хора, стоки и услуги. Така се отварят граници и прави бизнес. Една скоростна магистрала ще даде работа на стотици хилядиди НАШЕНЦИ чрез допълнителни услуги. Авиопревозването е затворен бизнес летище до летище собственост на милиардери. https://youtu.be/MqkT4B-9MGk Древните са го казали пределно ясно преди 2000г: f.ck the poor.

Кире Петкоски ще получи македонски паспорт за заслуги!

Ако се направи правилно, има бъдеще. Трябва да бъде свързан с повече дестинации в точното време, така че летище София да стане най-бързият трансфер пункт до дестинации за граждани на МК.

Ако се построи и едно летище в Перник и се пуснат полети в точното време и с нужните връзки с другите полети, и перничани ще захвърлят Голфовете и няма да лопат през Драгичево и Владая.

Тия съвсем се осраха .Кирил Македонски преди година щеше да прави електромобили с мощност и размери на тротинетка,днес открива безумно излишна авиолиния .Не разбрах само коя компания ще я обслужва.Може би правителствения авиоотряд

Първо прочетете, преди да правите тъпи коментари - там е написано Gulivair.

Държавата ще дотира една стартираща частна компания с наши пари, докто същата компания ще си печели от полети до Канада и САЩ. Защо не анализират колко е печалбата на линията София-Солун, имайки предвид броя на хората пътувайки до Гърция, който няма нищо общо с този до Скопие. Явно е голяма Далавера, както продажбата на Булгаргаз и опитите да се оправдават като първокласници. Не е варно, че сме изнасяли енергия за Румъния, изнесохме само 30000 излишни.

на чия сметка ще са загубите

Поне да беше някъде по-близи до Охридското езеро.

Отново откриваме линия, която е закрита поради нерентабилност. От какъв зор?! Цените се вдигат главоломно, няма пари, ток, газ, войната в Украйна чука на вратата, но Петков открива авиолинии с нашите пари. Чудо на прозорливата политика от бизнес - менажер! Не вярвам да се пълни и 1/4 от салона. Е, ако не е някоя Чесна, но те пък са скъпи.

Пита се в задачката:Кога ще е последния полет?

Ето това вече ми промени живота !

е той докато се засили требва да каца вече..смех

Влакче особено от тия по-бързичките от Варна, Русе и Бургас до Охрид би било идеално.

Разстоянието между София и Скопие е 230 км. Същото е разстоянието София - Търново или София - Хасково. Все едно да пуснем самолети за тези дестинации. Безумно е! София - Хасково по магистралите Тракия и Марица се взима за точно 2 часа. Същото разстояние между София и Скопие се взима за почти 4 часа. Самолет не ни е нужен, ако имахме нормален път и нормална железница до Скопие. Първо, линията ще е губеща и ще я дотира САМО България, но това не ни се казва. Второ, като сметнеш времето на полета и предварителното време на летището, пътят ще излезе по-дълъг, отколкото ако имаме магистрала. А нямаме, заради системното нежелание на северномакедонците да я построят. Киро се бие в гърдите, че подписал меморандум за Коридор 8, без да знае, че това е 3-ят такъв за последните 30 години. Няма и как да знае, защото в това време е пребивавал в Канада. Северномакедонците върнаха 600 млн. евро на ЕС за тази магистрала, заради нежеланието си да има път до София. Кирчо е крайно неподготвен по темата за Република Северна Македония, прави се на шут само и само да ни замаже очите за предателствот, което готви.

колко пъти си ходил до Скопие? Питам, щото явно нямаш идея какво обсъждаш.

Кое по-точно от написаното не е вярно. Покажи ми къде в Европа се пускат самолетни линии за разстояние под 300 км. Напротив, амбицията на ЕС е да намалява полетите на кратки разстояния, защото тези маршрути могат да се менажират много по-ефективно с жп транспорт. Уж подготвяме РСМ за ЕС, а в същото време ги караме да правят неща, които не само противоречат на политиката на ЕС, но ще бъдат и губещи.

Мюнхен-Нюрнберг( 168 км)…напр.

Хасково -София за два часа ?

Да ама София - Търново май ще го вземеш. Даже без особенни нарушения.

НАСА води преговори с правителството на Горна Македония ( Луната) за условията по разполагане на постоянни станции на тази територия. Опитите за териториaлно нахлуване през 1969 до сега се считаха за компрометиране от страна на НАСА на националния македонски суверенитет. Двете страни се споразумяха за ползотворно дългогодишно сътрудничество.

АН-2 е достатъчен. Тъкмо и пътьом да хвърли малко амониева селитра за кукуруза между Кюстендил и Щип.

Само не разбрах, какъв е пътникопотока в тази посока, че да има редовни полети, пълни самолети, че и печалба?

Сигурно с Чесна ще бъде полета.

до Горна Македония? ( Луната)

Държавата няма пари за здравеопазване но ще субсидира ненужна авиолиния само защото някой трябвало да се хареса на някого - сещайте се кой е кукловода и кой марионетката