Около 4% е онлайн търговията в България, при 13% по света

Ако традиционната търговия нараства всяка година с около 3-4 процента в глобален мащаб, то ръстът при онлайн сделките е с между 20-30 на сто

Обратно в новината

Коментари - Около 4% е онлайн търговията в България, при 13% по света | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В България картовите разплащания са изключително скъпи и слабо развити. Банките събират огромни комисионни на фона на нормалните държави. В Европа може да платиш 20 цента с карта на машина за паркиране или при полупка през Интернет, а в БГ това е просто невъзможно. Само големи фирми със скъпи стоки могат да си позволят виртуални ПОС терминали.

докато разходите на паднат под 0.1 % ще е така

1. Пощенската услуга е неадекватна. Не може да се чака пратка със седмици да стигне от един клон до друг. 2. Транспортната услуга е скъпа. В UK почти всичко, което се продава в Amazon или е с безплатна доставка, или доставката е на доста разумна цена. Какво обуславя цена на доставка от порядъка на 5 лева на тежащ 100гр артикул, струващ 6 лева?

означава че минова както пред Гугле , така и пред Фейсбук . Как да съм сигурен че получавам поръчаното предвид техните дупки в мрежите им , самоиницийрани или покрай уговорено хакване заради техните общите условия с клиентите им ?

генерират такива огромни печалби , въпреки че инвестиция както и поддръжка за тях е незначителна както в среден собствен икономически разход така и в среден план за задлъжнялост спрямо лицензо-дателят , наистина един въпрос , необясним . Но щом на фирмата потрябва задължително една флота от лимузини , хеликоптери , джетове , както и почивни станци , както и собствени пенсионни планове в оф-шорки , тогава , поскъпо .

изразява се в следното : главната машина за управлението на фирма всъщност не се управлява от Г-н или Г-жо Гийкс , а зависи от ап-грейд . Гийкс не знае , не разбира , не може да повлияе . Ето , така работят съвременни мрежи при условията Мрежа-4 . С мрежа-5 ще стане още по изящно .

компютерни програмисти , не произвежда за собствени , вътрешни нужди . Продуктите се дават на външен поръчител . А потърсенето на такива решения от вътрешния пазар се свива към експонент нулева верига . Какви са причините ? Няма подходящо производство , нито такава инфраструктура , в които биха могли да изникнат потребности на местно ниво . Слага се адаптация , дава се конкурсно на френчайз , приключим с учудването относно ценови стъпала . Но , това сега е на модата , така да не помислим .

В Европа вече се появиха първите супермаркети с електронно обслужване, в тях няма никакви служители и каси.