Коментари - Нова криза - "Фолксваген" пак спира производството, защото няма търсене | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми вие ги направихте златни а сега ревете.Кой ще ви купува ръжделите на тия пари.

С части от Китай, сглобка от разни новодошли афганистанци и надценка от 300% някак си не ми е жал за тия, особено с големите им игрички къде ще им е новият завод дали в Турция или в България, тотална драма беше станало.

Ами вземете пример от вашия приятел нашия премиер и приложете мярката 60/40 - 60% от цената от вас, 40% от мене и ще потръгне търговията.

Няма търсене,защото има потребителска криза,има потребителска криза,защото медии и политици я предизвикаха! Хората ги е страх да инвестират,защото не знаят утре,какво ще се присетят малоумните политици и дали няма да започнат пак да затварят всичко! иде брутална криза,ако не престанат медии и политици да облъчват хората със страх и паника покрай тоя вирус! Дори при Испанския грип не е имало такова всяване на паника,както сега!

Е когато граници са затворени и няма сигурност много ще изчакат за поръчка на нова кола. Изобщо някакъв хаос е!

А завода тука?

Земахте ни гоуфовете, барем ни земете и винкеуите и да се свършва тая тегоба!

Пак МАНИПУЛАЦИИ, заглавието няма нищо общо със статията. МАФИЯ, МУТРИ СПРЕТЕ СЕ. СКОРО НИЕ ЩЕ ВИ СПРЕМ.

Кво става с новия завод ?

Алооу Фай Ве , пускайте Лади 2107! Тук в България има голямо търсене и ще ви спасят от кризата селските батки с анцузите Адибас !

потъна в сълзи..

За насърчаване на продажбите автомобилостроителите и подизпълнителите се опитват да получат нова правителствена програма, ---- - "насърчаване на продажбата" ! как може да "насърчаваш" покупка, ако просто няма нужда от тази покупка! ей ... не ви увряха главите , още маркс ви каза, че в затворена сситема, капитализма, стъпващ на постоянен нарастващ харчлък и обречен. физически няма на къде да "разшиявате", ами ако искате да оживеете сред тълпата, която е 95% - започвайте да преразпределяте! съвсем сериозно ви го казвам ...

няма търсене, ама цените в магазина същите. Ах гиди шваби, имате нужда още да изгладнеете.

Ако искат да се раздвижи , пускат новите модели с 40-50% надолу, договорят нулева лихва пи лизинг с някоя голяма банка, и така. И после чакат негово величество клиента ако е на кеф да си купи нова кола. Ама д ами държат някакви тавански цени и да викат че нямало продажни е немска наглост. По-интересно е какво се случва с 4-те премиум немски марки - бмв, ауфи, мерц и порше. Интересно дали и те страдат , примерно как вървят продажбите на ес класата, или и там е спряло. Поме в България като гледам кризата е ударила предимно малкия и дребен бизнес, който не се интеесува от ес класа.

Да спора всичко дреме ми

Въобще да не ги почват тези бараки !

е същото - няма търсене на патриотичен домат, ама цената му - 3-4 лв. това му казвам изкустеван инфлация ... ама тя ще е довреме ... посре идва страшната дефлация и депресия ...

Те тия неща не остават дълго време. Пазарна икономика кура ми янко.. Хич няма да ги съжалявам като почнат да мрът от глад по улиците.

Интересно как Ганьо започва да злобее от радост за някава "новина" неясно от къде и защо. Немците не ги мислете те ще се оправят но Ганьо ще продължи с цървулите и селските си тарикатлъци...

Да пуснат за по 5 бона за нашия пазар и гарантирано ще има търсене!

удариш греда ! въпросът е не "за колко", а "за какво" да купуваш! имаш ли отговор на този екзистенциален въпрос ?

Спокойно - това ще се отрази след 20 години в Перник ...

Е сега е време да станат пак народни коли.

Понеже съм на последната S- класа на МВ и ми е малко притеснено, че тая есен излиза следващата, някой цървулан тук има ли инфо дали ще се забави новият модел?

Започва се...хората спешно трябва да започнат да харчат!

Май нещата пак отиват към Китай. Необятен пазар. Само да поискат и ще лапнат 1 милион коли като куче кренвирш.

Автомобил който струва 40000 еврака реалната цена му е 14000 еврака така, че рязко цените надолу и нещата ще се стабилизират.

И 14000 евра са много за тези пласмасови трошляци.

Кризата в този бранш започна много преди вируса да ни завладее. Компаниите бяха изправени от една страна пред проблема с вредните емисии и намалелите продажби и от друга страна трябваше да инвестират много пари в развитие на новите технологии в т. ч. електро а-ли и т. н. Като цяло натиска от страна на централите към дилърите за повишаване на продажбите растеше от година на година без да има явна причина за това. Дилърите пък от своя страна правеха и продължават да правят какви ли не схеми, за да могат да постигнат тези таргети. И сега дойде времето този балон да се спука. Вирусът просто ускори този процес......

А тесла като се появи със завод в Германия може направо да затваряте!!!

Почвайте да подарявате :) Чакам...

Няма проблеми. Само да има какво да похарча.

Тва в коя игра??

VW имат собствена банка създадена 1949 само за финансиране на покупки на техните си коли - салдо за 2018 над 80 милиарда евра така че скоро не чакайте цени да падат, има още доста кръв да капе от тях докато се смирят

Какво прахосничество на ресурси е смяната на кола с нова на всеки три години.

Бойкот на VW заради протурската им политика !!!

От мой личен опит една кола, дори и френските, в София (където зимата се соли здраво) може да изкара при нормално каране 10-15 000 км годишно и добър късмет между 20 и 25 години така че да му мислят производителите.

В ДОСЕГАШНИЯТ МУ ВИД Е НЕ САМО О Б Р Е Ч Е Н , ТОЙ Е ВРЕДЕН ЗА САМИЯТ СЕБЕ СИ, КАКТО И ЗА ЧОВЕЧЕСТВОТО КАТО ЦЯЛО ! ИМА НЯКАКВА ЛУДОСТ , НЯКАКВА ОТКАЧЕНОСТ В КАПИТАЛИЗМА И В КАПИТАЛИСТА И ОСОБЕНО В ЕДРИТ КАПИТАЛИСТ, КОЙТО В ЕДИН МОМЕНТ ЗАГУБВА РЕАЛНА ПРЕДСТАВА ЗА ВРЕМЕ И ПРОСТАРНСТВО ! ХУБАВО БЕ! ИМАШ СИ ТАМ НЯКАКЪВ ЗАНАЯТ, НЯКАКЪВ "ГАРАЖ", ЗАЩО НЕ СИ РАБОТИШ В НЕГО, САМ ЗА СЕБЕ СИ /В КОЕТО НЯМА НИЩО ЛОШО/ , А ТРЪГВАШ ДА ИЗПОЛЗВАШ ЧУЖДАТА ЕНЕРГИЯ, КАТО В СЪЩОТО ВРЕМЕ НЕ И ЗАПЛАЩАШ ТОЛКОВА, КОЛКОТО ТЯ Е СЪЗДАЛА, А ПРИСВОЯВАШ ОГРОМНА ЧАСТ ОТ НЕЙНИЯТ ДЯЛ ?! ЩО НЕ СИ РАБОТИШ САМ ЗА СЕБЕ СИ, ИЛИ ПЪК АКО САМИЯТ ПРОЦЕС ИЗИСКВА ПОВЕЧЕ ХОРА ОТ КОЛКОТО ИМА В ЕДНО СЕМЕЙСТВО, ПРОСТО ДА ДАЛЕШ С ТЯХ ПОРАВНО ПЕЧАЛБАТА, ВМЕСТО ДА ГИ КРАДЕШ ?! НЕ СЕ ЛИ ПРИТЕСНЯВАШ /БУКВАЛНО И ПРЕНОСНО/ В ДЪЛГОСРОЧЕН ПЛАН, ЧЕ ТАКА ВЕЧНО НЯМА ДА МОЖЕ ДА Я КАРАШ ... КАТО КРАДЕШ ! ТИ СИ В КАПАН БЕ, КАПИТАЛИСТЧЕ! НЕ СЕ ЛИ ВИЖДАШ, ЧАК СЕ ЧУДЯ ? "КАПИТАЛЪТ" ЩЕ ТЕ УБИЕ ВЕ, НЕ ГО ЛИ УСЕЩАШ ?!

"ПОДЪРЪК" НОСЕ СЛЕД СЕБЕ СИ ДОСТА НЕГАТИВИ - ДАНЪЦИ, ПОДДРЪЖКА, , РЕМОНТИ, ЗАСТРАХОВКИ, БЕНЗИН ... ПО-СКЪПО ИДВА ОТ ЕДНО МАЛКО ДЕТЕ !

МИНУСИ, ТОВА НЯМА ДА ПРОМЕНИ ИСТИНАТА !

Е, и ние трябва да жертваме нещо :)

Основният консуматор на автомобили е бизнеса. Автомобилите се амортизират, в много градове на по-западната част на континента не може да влезеш със стар автомобил, така че през няколко години се купува нов, за да отговаря на актуалните екологични стандарти. Отделно от това новите автомобили са по-чисти, а и по-сигурни, а това са стабилни аргументи за мнозина дето "са си надвили на масрафа" да сменят старата с по-нова кола. И у нас вървят на там нещата, виждам все повече хибриди и в София и в по-малки градове, някои са употребявани, други нови. Кризата ще се отрази на продажбите, но вероятно догодина нещата ще се оправят напълно. Нормално е да има спад от 20-30% за тези месеци с карантина. Говорих с познати, в Белгия е като тук в първите седмици от карантината - един излиза да пазарува, а децата не ходят на училище, няма площадки, няма паркове ...

"30 процента в Европа и 25 процента в САЩ. Китайският пазар ще се свие "само" с 10 процента." А знайти ли,чи след 10 лета китайския пазар ший по голям от Западния( даже от всичко на запад от Пекин)

Добре друже, разбирам че си хипи или социалист или там нещо си, но защо трябва да пишеш с главни букви? Истини има много, зависи как вижда човек света и как живее живота си. Единствената глобална истина е, че Иисус е Христос, другото са вариации на различни истини.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ами китайците сумарно са повече от хората в САЩ и ЕС взети заедно, отделно са "гладен пазар", какъвто бяхме ние преди 20 години - каквото пуснеш на пазара се разграбва. Разликата е, че са доста по-богати от нас преди 20 години, а и от сега за жалост.

1500000000000000000+

+++++++

Програмират ги вече като тонерите на Xerox,.... стигнат ли до определи км да дааат дефекти...

Trol !!!