Нискотарифните компании ще са печелившите от коронакризата

Европейските летища, които са тежко засегнати от епидемията от коронавируса, ще трябва да намерят нов модел на функциониране след края й

Обратно в новината

Коментари - Нискотарифните компании ще са печелившите от коронакризата | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Ирландската авиокомпания Райънеър обяви в началото на ноември загуба от 197 милиарда евро през първите шест месеца на финансовата си година..." Я пак???? Милиарда или милиона? Слагайте преводачи поне с IQ около 100. Пазарната капитализация на компанията е под 20 милиарда. Тя просто НЕ МОЖЕ да загуби 197 милиарда.

Светът се развива. За радост или не, но след вируса няма да бъде никога същия. Нещата се променят пред очите ни. Не тъгувайте за старото, а бъдете адаптивни. Безкрайните пътувания нагоре надолу ще останат в миналото. Какво ще е новото само бъдещето ще покаже, но няма да е връщане към онова, което помним. Или поне не в познатия му вид.

Ирландската авиокомпания Райънеър обяви в началото на ноември загуба от 197 милиарда евро през първите шест месеца на финансовата си година, приключваща в края на септември спрямо печалба от 1,15 милиарда евро през същия период на предходната година. 197 Милиарда евро загуба? Я си оправете статията.

Интересно как трафика в Европа се възстановява като почти цяла Европа е за втори път затворена. Това че нискотарифните компании все още летят не значи че самолетите са пълни.

Авиацията приключва полека-лека.

Пълни глупости, съвсем скоро след тъпата коронка ще има още по-голям бум на желаещи да летят и да посещават чужди страни.Ти си ходи с колата до село и влака до Варна за 8 часа...

Авияцията е най-бързи развиващият се сектор и скоро това ще се въстанови.Мненията, че светът ще се промени са толкова глупави и лишени от логика...Нима, няма да посетиш Тайланд или Испания?!Който си обича да пътува и си има парички, ще си лети, другите с 20 годишната таратайка може да обесняват как света се променя...

Ако пътуванията приключваха веднъж и завинаги от една пандемия, корабите трябваше да са насечени за дърва още след средновековната чума, а след испанския грип да ги последват и влаковете, автомобилите и тепърва прохождащите тогава самолети. Хората няма да спрат да пътуват, а нискотарифните компании са тези, които правят пътуването възможно за болшинството хора. Хем имат най-голямата клиентска база, хем имат много изчистен и устойчив бизнес модел, позволил им да натрупат огромни резерви и да преживеят кризата като победители. Най-богатите пък масово се пренасочват към частни полети вместо бизнес класата на класическа авиокомпания. Така че много скоро това, което предлагат нискотарифните компании, ще стане стандарт на обслужване на къси и средни разстояния. Поне в Европа.

ниските тарифи и условия на обслужване: да живее българо-ирландската дружба, да расте и крепне вовеки!

Даже да издигнем и лозунга да я издигнем на нови висоти, ето - чак във въздуха! И не крадете рекламните им поръчкови списания, хвърлени под седалката или на пътеката, даже не ги докосвайте, каза чичко доктор!

Всички развяват дипломи за виШе, но нямат елементарно понятие от числа. Да не говорим за статистика

"Европейските летища, които са тежко засегнати от епидемията от коронавируса, ще трябва да намерят нов модел на функциониране след края й" Не знам този що за "корифей" е но "моделът" на функциониране на летищата е един и същ по целия свят и не е променян от ерата на хартиените билети. И той е много прост! Има ли икономика - има трафик, има ли трафик - има превозвачи, има ли превозвачи - има пари в летището и то предоствя безопасност (на първо място) и качествени услуги.

Пий си успокоителните и не се притеснявай за нас ! ааа: И спри да пишеш глупости наляво и надясно!

По принцип е така с всяко нещо, било то и промишлен отрасъл. Постепенно "залязва", докато не бъде заместено с нещо по-добро. Може би за превоз на товари и хора до 2000 км авиацията ще бъде "убита" от железниците. Но за транспорт над океана, самолета няма алтернатива.